Ποιός είμαι και πως έγινα μουσουλμάνος

Ασπάστηκα το Ισλάμ πριν από 10 χρόνια στην Κομοτηνή. Όμως το γνώρισα από πολύ μικρός, από 11-12 ετών.

Θυμάμαι ότι όταν ήμουν στο Γυμνάσιο, άκουσα τελείως τυχαία ένα τραγούδι στα Αραβικά. Το τραγούδι νόμιζα ότι ήταν ελληνικό, το γνώριζα στα ελληνικά. Το άκουσα στα αραβικά και μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Μου φάνηκε τόσο γλυκιά αυτή η γλώσσα. Τελικά έμαθα ότι αυτό το τραγούδι είναι παραδοσιακό της Ιορδανίας.

Ήμουν πρώτη Γυμνασίου.. Τότε άρχισα να ψάχνω να βρω και άλλα αραβικά τραγούδια..πήγαινα στις λαϊκές αγορές, σε δισκάδικα, σε πανηγύρια..κάτι με είχε πιάσει. Έψαχνα να βρω οπωσδήποτε αραβικά τραγούδια.

Κάποια μέρα ένας φίλος μου που ο πατέρας του ήταν καπετάνιος, μου έδωσε κασσέτες με τουρκικά τραγούδια. Έμοιαζαν με τα ελληνικά αλλά έβγαινε κάτι το μελαγχολικό, κάτι γλυκό.

Τώρα πλέον δεν ακούω ποπ και κάποιου άλλου είδους μοντέρνας μουσικής γιατί αυτού του είδους η μουσική απαγορεύται στο Ισλάμ.

Κάποια στιγμή, πήγα σε μία θεία μου που έχει πολλά λογοτεχνικά βιβλία (Ινδικά, Περσικά, Αραβικά, Τουρκικά κ.α.) μεταφρασμένα στα ελληνικά.. Πήρα πολλά βιβλία και άρχισα να τα διαβάζω. Κάτι μου άρεσε σ’ αυτές τις κουλτούρες, δεν μπορώ να το εξηγήσω..

Βεβαίως, εδώ πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι το Ισλάμ είναι για όλους τους λαούς και όλες τις φυλές. Ο ΑΛΛΑΧ Σουμπχάνα ουά Ταάλα τους αγκαλιάζει όλους.

Να διευκρινίσω επίσης ότι όποιος γίνεται μουσουλμάνος, δε σημαίνει ότι γίνεται Τούρκος. Μουσουλμάνοι δεν είναι μόνο οι Τούρκοι αλλά ούτε μόνο οι Άραβες (οι οποίοι είναι περίπου 25-30% των μουσουλμάνων). Το Ισλάμ είναι οικουμενική θρησκεία και αγκαλιάζει όλoυς τους ανθρώπους ανεξαρτήτως φυλής, χρώματος, καταγωγής κ.τ.λ. Εδώ θα ήθελα να αναφέρω ότι ένας από τους πρώτους μουσουλμάνους ήταν ένας μαύρος, πρώην σκλάβος και απελεύθερος από τον προφήτη μας Μουχάμμεντ (σαλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ), ο Μπιλάλ Χαμπάσι (ραντιγιαλλάχου άνχου).

Στο Ιερό Κοράνι λέγεται: Ω εσείς οι άνθρωποι. Σας πλάσαμε από έναν άντρα και από μία γυναίκα και σας κάναμε λαούς, έθνη και φυλές για να αναγνωρίζετε ο ένας τον άλλο. Βέβαια ο πιο τιμημένος από σας στα ~μάτια~ του ΑΛΛΑΧ (Θεού) είναι ο πιο ενάρετος…” (Κοράνι, 49:13).                                                                                         

Οι ενάρετοι λοιπόν είναι αυτοί που είναι ανώτεροι στα “μάτια” του Θεού και όχι οι άσπροι ή οι μαύροι ή οι κίτρινοι ή αυτοί που ανήκουν σε οποιαδήποτε φυλή κ.τ.λ.

Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε:Ένας Άραβας δεν είναι ανώτερος από έναν μη Άραβα και ένας μη Άραβας δεν είναι ανώτερος από έναν Άραβα” (As quoted in Islam The Natural Way by Abdul Wahid Hamid p. 125) ενώ όταν κάποιος απ’ τους σαχάμπα (ακολούθους) του προφήτη έβρισε έναν νέγρο και τον κορόϊδεψε για το χρώμα του, ο προφήτης τον μάλωσε και του είπε: “Δεν έχεις το δικαίωμα να τον βρίζεις. Όταν ο Θεός δημιούργησε τον κόσμο, μοίρασε το 80% του θάρους στους νέγρους”.

Όταν οι συγγενείς μου διαπίστωσαν το ενδιαφέρον μου για το Ισλάμ (στα 13 μου) μου έδωσαν να διαβάσω βιβλία που τα είχαν γράψει γυναίκες οι οποίες είχαν παντρευτεί με μουσουλμάνους, μετακόμισαν στις χώρες τους και πέρασαν άσχημες καταστάσεις εκεί (κακοποιήθηκαν από τους συζύγους τους κ.α.) και οι γάμοι τους απέτυχαν. Τα διάβασα με πολύ προσοχή. Λοιπόν, δεν αρνούμαι ότι σε πολλές χώρες υπάρχει βία κατά των γυναικών, όμως αυτό προέρχεται από έθιμα και συνήθειες που έχουν επιβιώσει μέχρι της ημέρες μας. Αυτός ο μισογυνισμός δεν προέρχεται από το Ισλάμ. Το Άγιο Κοράνι εξάλλου προειδοποιεί τους πιστούς:

.. Να διαβιώνετε με τις συζύγους σας με καλοσύνη και δικαιοσύνη. Αν τις αποστρέφεστε, πιθανόν ν’ αποστρέφεστε κάτι στο οποίο ο ΑΛΛΑΧ έθεσε άπειρα αγαθά” (Κοράνι, 4:19).

Θυμάμαι μία περίπτωση όπου κάποιος Ινδός μουσουλμάνος έδωσε στην κορούλα του (2-3 ετών) να πιει ζεματιστό νερό και τη σκότωσε. Πόσοι όμως ξέρουν ότι η θηλυκή βρεφοκτονία είναι κάτι που ήταν συνήθεια των Αράβων ΠΡΙΝ ΤΟ ΙΣΛΑΜ; Συνήθιζαν οι παγανιστές Άραβες να θάβουν τα νεογέννητα κοριτσάκια ζωντανά αλλά ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) απαγόρευσε αυστηρά την πράξη αυτή. Το Ιερό Κοράνι απαγορεύει αυτή την πράξη μετά βδελυγμίας και την χαρακτηρίζει ως “μοχθηρή πράξη”:

Όταν φτάσει σε κάποιον απ’ αυτούς είδηση της γέννησης ενός θηλυκού παιδιού, το πρόσωπό του σκοτεινιάζει και γεμίζει ενδόμυχη θλίψη. Με ντροπή κρύβεται από τους δικούς του, εξ’ αιτίας της κακής είδησης, που μόλις έλαβε! Θα την διατηρήσει ή θα την θάψει στο χώμα; Τί μοχθηρή απόφαση θα πάρουν;”  (Κοράνι 16:59).

Από την πρώτη στιγμή μέσα μου λοιπόν κάτι με έκανε να πιστέψω ότι το Ισλάμ ήταν αθώο και δεν ευθυνόταν για τη συμπεριφορά ορισμένων μουσουλμάνων. Κάτι με έκανε να θέλω να το ψάξω περισσότερο. Αγόρασα ένα Κοράνι από το βιβλιοπολείο από τις εκδόσεις Κάκτος. Ήταν παλιό και η μετάφραση (κάποιας κυρίας Μιλίλη) ήταν χάλια. Τα εδάφια δεν ήταν αριθμημένα κ.τ.λ.

Το διάβασα. Ή πρώτη μου αντίδραση ήταν (και ζητώ να με συγχωρήσει ο ΑΛΛΑΧ Σουμπχάνα ουά Ταάλα γι’ αυτό): “Μα τί βλακείες λέει αυτό το βιβλείο” όμως, κάτι μέσα μου δεν με άφηνε. Το διάβασα και το ξαναδιάβασα ξανά και ξανά για να το καταλάβω.

Βρήκα σε ένα βιβλιοπωλείο μια μετάφραση στην καθαρεύουσα..σαν τα αρχαία Ελληνικά αλλά όχι τόσο δύσκολα. Ήταν σε γλώσσα εκκλησιαστική, σαν αυτή που χρησιμοποιεί στους ύμνους η Εκκλησία και έτσι μου ήταν εύκολο να το καταλάβω. Το αγόρασα και αυτό. Το διάβασα ξανά και ξανά και ξανά. Θυμάμαι ότι την πρώτη φορά το διάβασα μέσα σε ένα βράδυ.

Μετά το διάβασα στα τουρκικά. Άκουγα τουρκικά τραγούδια και είχα βάλει μάλιστα και δορυφορική κεραία και έτσι έμαθα τουρκικά μέσα σε έναν χρόνο, να μιλάω, να γράφω και να διαβάζω. Τα αραβικά μου έρχονται δύσκολα δυστυχώς αλλά προσπαθώ να τα μάθω και αυτά. Έμαθα να διαβάζω όμως το Ιερό Κοράνι στα Αραβικά, στην γνώσσα στην οποία αποκαλύφθηκε.

Άρχισα να αλλάζω μέσα μου σιγά σιγά. Στην αρχή λοιπόν είχα πει για το Κοράνι: “βλακείες” αλλά κάτι με έκανε να θέλω να το διαβάζω συνέχεια. Κάτι μέσα μου έλεγε ότι δεν το κατανόησα σωστά και πρέπει να το καταλάβω.

Άρχισα να διαβάζω Ισλαμικά βιβλία στα αγγλικά και στα τουρκικά από το διαδίκτυο. Βέβαια, διάβαζα και σωστά και λανθασμένα. Δεν χόρταινα να διαβάζω. Άκουσα να απαγγέλουν το Κοράνι, τρελάθηκα (με την καλή έννοια)… Ήθελα να κλάψω.. Ειδικά ο Αμπντουρραχμάν αλ-Σουντέις από τη Μέκκα και ο Σαάντ αλ Γάμντι (αλλά και άλλοι) !!!

Η μητέρα μου άρχισε να φωνάζει, έφερνε ιερείς στο σπίτι για να μου διαβάσουν εξορκισμό, έβαζε φυλαχτά και εικόνες κάτω από το κρεβάτι μου, έριχνε αγιασμό από την εκκλησία στο γάλα και στα φαγητά μου κ.α. Πηγαίναμε σε μοναστήρια και σε εκκλησίες. Ερχόντουσαν στο σπίτι φίλες της από την εκκλησία και μου μιλούσαν. Στο τέλος μαλώναμε κ.α. Ταυτόχρονα διάβαζα όμως και χριστιανικά βιβλία όπως φιλοκαλία, νηπτικά, βίους Αγίων αλλά και τη Βίβλο η οποία ωστόσο δε με συγκινούσε (με άφηνε παγερά αδιάφορο-εκτός απ’τους Μακαρισμούς στην “Επί του όρους ομιλία” και κάποιες εντολές του Χριστού). Οι γονείς μου έβλεπαν ότι κατευθυνόμουνα σταθερά προς το Ισλάμ και αγαπούσα οτιδήποτε Ισλαμικό. Έμαθα ολομόναχος όπως είπα την τουρκική γλώσσα (έχω το πτυχίο Tomer C1, αντίστοιχο του Αγγλικού proficiency) για να μπορώ να διαβάζω Ισλαμικά βιβλία στα τουρκικά αλλά και στα αγγλικά.

Στα 15 ταξίδεψα για πρώτη φορά στην Τουρκία με τουριστικό γκρουπ με μία θεία μου. Εκεί μπήκα για πρώτη φορά σε τζαμί. Όταν μπήκα μέσα, ένοιωσα πολύ παράξενα, πολύ γλυκά.

Αγόρασα βιβλία, χαλάκια ποσευχής, cd με το Άγιο Κοράνι κ.α.

Κάτι που αξίζει να αναφέρω. Κάποια στιγμή στα 13-14 εβλεπα μια ταινία και ξαφνικά είδα έναν μιναρέ και άκουσα το αδάν (δηλαδή το κάλεσμα για την προσευχή που 5 φορές την ημέρα ψέλνει ο μουεζίνης από τον μιναρέ). Ε όταν το άκουσα, έτρεμα αλλά ήταν τρέμουλο από συγκίνηση’ όχι από κρύωμα ή από ταραχή..ήταν κάτι γλυκό, είχα συγκινηθεί και ξαφνικά πήδηξα προς τα πάνω και φώναζα: “αυτό είναι”, “αυτό είναι” κ.α. Τί ήταν; Θυμήθηκα το αδάν. Όταν ήμουν πιο μικρός, 5-7 χρονών, πολλές φορές το άκουγα αλλά δεν μπορώ να εξηγήσω το πως. Κοντά στο σπίτι μας στη Θεσσαλονίκη, δεν υπάρχει τζαμί ούτε το άκουγε κανένας άλλος, μόνο εγώ.

Θυμάμαι συγκεκριμένα όταν ήμουν 5 χρονών και ήταν ημέρα των γενεθλείων μου. Ξαφνικά και ενώ ήμασταν όλοι στο σαλόνι, ήρθε στα αυτιά μου το αδάν. Άρχισα να τους ρωτάω όλους τί ήταν αυτό που ακουγόταν αλλά δεν άκουγε κανένας τίποτα. Εγώ όμως το άκουγα καθαρά. Ήταν μια γλυκιά μελωδία, κάτι σαν ψαλμωδία αλλά δεν ήταν ψαλμωδία της Εκκλησίας και ήταν σε μία γλώσσα που δεν καταλάβαινα. Αλλά τότε δεν ήξερα τί ήταν αυτό, ήμουν 5 χρονών παιδάκι.

Όταν λοιπόν μετά από 8 χρόνια είδα την ταινεία αυτή που ανέφερα και άκουσα το αδάν και είδα τον μιναρέ, ξαφνικά το θυμήθηκα..θυμήθηκα εκείνον τον γλυκό ήχο που ερχόταν στα αυτιά μου όταν ήμουν μικρό παιδιάκι. Είχα ακούσει το αδάν άλλες 2-3 φορές τότε μικρό παιδί, χωρίς να ξέρω (τότε) τί ήταν αυτό.

Ταυτόχρονα, πάρα πολύ με βοήθησε το ότι πέρασα στο τμήμα Ιστορίας-Εθνολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης στην Κομοτηνή και θα πρέπει εδώ να διευκρινήσω ωστόσο ότι δεν με προσυλήτησε κανείς, δε με πλησίασε κάποιος για να μου μιλήσει για το Ισλάμ ή για να με επηρεάσει αλλά η επιλογή αυτή ήταν απόλυτα δική μου. Εκεί γνώρισα μουσουλμάνους από κοντά, τους αγάπησα, με αγαπήσανε. Μπήκα στα σπίτια τους, στα τζαμιά, στις γιορτές τους.

Βρήκα μία άλλη μετάφραση του Ιερού Κορανίου από τη Σαουδική Αραβία..την πήρα. Μετά έστειλα επιστολή στη Σαουδική Αραβία. Μου έστειλαν πολλά αντίτυπα του Ιερού Κορανίου και βιβλία. Το ίδιο έστειλα γράμμα και στην Αίγυπτο και μου έστειλαν βιβλία (κ.α.).

Διάβασα το Άγιο Κοράνι μέχρι σήμερα 36 φορές, από την αρχή μέχρι το τέλος. Αγόρασα ένα ταφσίρ (ερμηνεία) του Κορανίου.

Δούλεψα στην Κωνσταντινούπολη σαν ξεναγός, έμαθα τη γλώσσα και τα μέρη και ασχολήθηκα επαγγελματικά… (τώρα έχω τελειώσει τις σπουδές μου και τη θητεία μου στον στρατό).

picture-0052

Νηστεύω στον ιερό μήνα Ραμαντάν και κάνω την ημέρα 5 φορές σαλά (προσευχή).

picture-007

Άφησα γενειάδα, σταμάτησα να πηγαίνω σε νυχτερινά κλαμπ, σταμάτησα να έχω σεξουαλικές σχέσεις, σταμάτησα να τρώω χοιρινό και να πίνω αλκοόλ κ.τ.λ..

Σκεφτόμουν το εξής “το Ισλάμ είναι στη φίτρα (φυσική κατάσταση στην οποία γεννιέται ο άνθρωπος) του ανθρώπου και όλοι οι άνθρωποι ειτε χριστιανοί, είτε εβραίοι, είτε αλλόθρησκοι, είναι στην πραγματικότητα μουσουλμάνοι και δεν το ξέρουν (μουσουλμάνος όπως ξέρετε σημαίνει “υποταγμένος” και άρα όλοι οι άνθρωποι είναι μουσουλμάνοι, εφόσον όλοι υπόκεινται και είναι υποταγμένοι στους νόμους της φύσης, τους οποίους όμως νόμους τους έθεσε ο ίδιος ο Θεός). Για παράδειγμα οι περισσότεροι άνθρωποι γεννιούνται μωρά και πεθαίνουν σε μεγάλη ηλικία. Ρωτάω, μπορεί ένας άνθρωπος να γεννηθεί παππούς και να πεθάνει βρέφος; Απαντάω κιόλας ότι αυτό δε μπορεί να γίνει γιατί πολύ απλά υπάρχουν κάποιοι απαράγραπτοι φυσικοί νόμοι και όλοι οι άνθρωποι είμαστε υποταγμένοι στους νόμους αυτούς (άρα όλοι οι άνθρωποι είμαστε μουσουλμάνοι, εφόσον όπως είπα “μουσουλμάνος” σημαίνει “υποταγμένος” και όλοι αυτοί οι νόμοι της φύσης έχουν τεθεί απ’τον ίδιο τον Θεό που σημαίνει ότι εφόσον υποταγμένοι στη φύση, ταυτόχρονα υποταγμένοι στον Θεό- δηλαδή μουσουλμάνοι).

Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ)* είπε:Κάθε άνθρωπος γεννιέται στη φίτρα. Είναι οι γονείς του παιδιού που το κάνουν εβραίο ή χριστιανό μετά τη γέννηση του”.

Άρα όντως το Ισλάμ είναι η μόνη φυσική θρησκεία, είναι η μόνη θρησκεία που θα μπορούσαμε να πούμε oτι είναι στη φίτρα (φυσική κατάσταση του ανθρώπου) και μάλιστα θα μπορούσαμε να πούμε ότι δεν είναι καν θρησκεία αλλά ένα ολόκληρο σύστημα ζωής (και όχι απλώς μια θρησκεία εντολών, παροτρύνσεων ή όμορφων λόγων που αφορούν κυρίως τα πνευματικά όπως ο Χριστιανισμός) που απαντάει σε όλα τα ζητήματα της καθημερινής μας ζωής, μια θρησκείας στην όποία επιτέλους κατάλαβα ποιος είμαι και γιατί ως άνθρωπος δημιουργήθηκα, μια θρησκεία ευλογημένη-η αληθινή θρησκεία η οποία έχει δώσει δικαιώματα στις γυναίκες και σε όλους τους ανθρώπους, χίλια τετρακόσια χρόνια προτού ο λεγόμενος Χριστιανικός και Δυτικός Κόσμος δώσει ή εφεύρει το παραμικρό δικαίωμα).

Στην Ελλάδα συνηθίζουν οι συμπατριώτες μας ‘Ελληνες να αναφέρουν διάφορες ιστορίες με θαύματα (ότι εικόνες δακρύσανε, ότι άγιοι εμφανιστήκανε ξαφνικά κ.τ.λ.). Σέβομαι την ευσέβεια και την πίστη των συμπατριωτών μου, σέβομαι τις εμπειρίες τους, δεν τις διαψεύδω αλλά σ’ αυτά τα θέματα έχω κάποιες αντιρρήσεις διότι παρόμοιες ιστορίες έχω ακούσει και από άτομα τα οποία προέρχονται από άλλα θρησκεύματα, τα οποία αυτά άτομα ισχυρίζονταν ότι και στις δικές τους θρησκείες συμβαίνουν θαύματα. Άρα λοιπόν δεν πρέπει να αμφισβητούμε το γεγονός ότι γίνονται μεν θαύματα ή έστω κάποια παράξενα γεγονότα αλλά δεν πρέπει να βασιζόμαστε αποκλειστικά σ’αυτά.

Ωστόσο είναι τουλάχιστον περίεργη η εμμονή πολλών Χριστιανών στα θαύματα, τη στιγμή που ο ίδιος ο Ιησούς (ειρήνη σ’ αυτόν) φέρεται στο Ευαγγέλιο να έχει πει:

Δεν θα μπει μέσα στη βασιλεία των ουρανών καθένας που λέει σε μένα: Κύριε, Κύριε· αλλ’ αυτός που πράττει το θέλημα του Πατέρα μου, ο οποίος είναι στους ουρανούς. Πολλοί θα μου πουν κατά την ημέρα εκείνη: Κύριε, Κύριε, δεν προφητεύσαμε στο όνομά σου, και στο ονομά σου εκβάλαμε δαιμόνια, και στο όνομά σου κάναμε πολλά θαύματα; Και, τότε, θα ομολογήσω σ’ αυτούς, ότι: Ποτέ δεν σας γνώρισα· φεύγετε από μένα εσείς που εργάζεστε την ανομία(Ματθαίος, 7:21-23).

Ο ιμάμης και μεγάλος φακίχ (νομοθέτης) του Ισλάμ Μουχάμμεντ ιμπν Ιντρίς αλ Σάφιι (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε: “Αν δείτε κάποιον να κάνει θαύματα, ακόμα και αν περπατάει πάνω στο νερό, ακόμα και αν περπατάει σηκωμένος στον αέρα, μη τον πιστέψετε. Πρώτα να μάθετε αν είναι ακόλουθος του προφήτη Μουχάμμεντ” (sayings of Imam Shafii).

Ο μεγάλος άλιμ (λόγιος) και Σέιχουλ-Ισλάμ Τάκι ουντ-Ντιν Άχμεντ Ιμπν Ταϊμίιγια (ραχίμαχουλλάχ) ξεκαθαρίζει ότι κανένας πιστός δεν πρέπει να παραπλανηθεί από αυτόν που θα του έρθει με θαύματα: Ακόμα και αν εξαφανιστεί μπροστά σου, περπατήσει πάνω στο νερό, πετάξει στον αέρα, θεραπεύει αρρώστιες, όλα αυτά και αλλά παρόμοια και ανωτέρα στα ανθρώπινα μάτια είναι άχρηστα και ανούσια αν δεν ακολουθεί την Σούννα (Παράδοση) του Μουχάμμεντ (ειρήνη και ευλογία σε αυτόν). Για την ακρίβεια, λέει ο Ιμπν Ταϊμίιγια: “αυτά έχουν πραγματοποιηθεί από μάγους, μη Μουσουλμάνους, αιρετικούς και άλλους ανάμεσα τους. Συνεπώς το να εξετάσεις αν κάποιος είναι ενάρετος και φίλος του Ύψιστου, δες αν τηρεί τον λόγο Του καθώς επίσης την Σούννα του Αποστόλου Του. Αν αντιφάσκει τότε είτε ψεύτης είναι είτε πραγματοποιεί διαβολικό έργο”  (Al-Furqan bayn Al-Awliya Ar-Rahman wa Awliya ash-Shaytan).

Ο Αλλάμα Σάλεχ Ίμπν Φαουζάν Αλ Φάουζαν είπε ότι στην Ισλαμική θεολογία τα θαύματα χωρίζονται σε δυο κύριες κατηγορίες:

  •  Τα θαύματα (Μού’τζιζα) που αποδίδονται μόνο στους Προφήτες και Αποστόλους του Αλλάχ. 
  •  Τα θαύματα (Καράματ) μικρότερης κλίμακας που μπορεί να συμβούν σε ενάρετους πιστούς (οι λεγόμενοι Αουλίγια, φίλοι/κοντινοί του Αλλάχ)
  • ……………. :

Τα καράματ των Αουλίγια ενδυναμώνονται με την ενθύμηση του ΑΛΛΑΧ Σουμπχάνα ουά Ταάλα και με το Ταουχίντ (μονοθεϊσμό) αλλά οι ασυνήθιστες πρακτικές των μάγων και των απατεώνων αδρανούν και αδυνατούν με την ενθύμηση του ΑΛΛΑΧ” (The karamaat of the Awliya).

O Αλλάμα Μουχάμμεντ Ιμπν Σάλιχ Ιμπν Ουθαϊμίν (ραχίμαχουλλάχ) είπε: “Σαν Μουσουλμάνοι οφείλουμε να γνωρίζουμε ότι το Καράμα από μόνο του δεν σημαίνει τίποτα για αυτόν που του πραγματοποιείται αν δεν τηρεί το Κοράνι και την Σούννα του Αποστόλου. Δεν αξιολογούμε τον άνθρωπο με βάση το Καράμα αλλά το Καράμα με βάση τον άνθρωπο. Αν τηρούσε και ήταν προσκολλημένος στην Σούννα του Αποστόλου, τότε και μόνο είναι αληθινό Καράμα” (Liqaat al-Bab al-Maftuh).

Ο σέιχ Αμπντουλ-Κάντιρ Γκεϊλάνι (ραχίμαχουλλάχ) είπε στο βιβλίο του “Φούτουχ ουλ Γάιμπ” :  “Κάποιος σε αυτή την κοινότητα ο οποίος ισχυρίζεται ότι είναι ικανός να καθοδηγήσει τους άλλους προς τον ΑΛΛΑΧ αλλά είναι αμελής, ακόμα και ως προς έναν μόνο κανόνα της Σαρία – ακόμα και αν πραγματοποιεί θαύματα που συγκλονίζουν το μυαλό – …δε γυρνάμε να τον κοιτάξουμε επειδή ένα τέτοιο άτομο δεν είναι σέιχ ούτε λέει την αλήθεια….εκτός από εκείνον ο οποίος τηρεί όλες τις διατάξεις του Ιερού Νόμου“.

Ακόμα και ο αιρετικός Μπεγιαζίντ αλ Μπιστάμι, ο αποκαλούμενος και ως “Σουλτάν ουλ Αριφίν” (ο μεγαλύτερος των σοφών) είχε πει: “Αν δείτε κάποιον να πετάει στον αέρα και να περπατάει στο νερό, μη παρασυρθείτε από αυτόν αλλά μάθετε πώς συμπεριφέρεται όσων αφορά τις εντολές και τις απαγορεύσεις (της Σαρία)“  (πηγή: Ibn Taymiyya’s Fatawi 11:466).

Εγώ λοιπόν βλέπω το πραγματικό και μεγαλύτερο θαύμα (δηλαδή το ίδιο το Ισλάμ) το οποίο εδώ και 1400 χρόνια προστατεύει εμένα και όλους τους ανθρώπους και τους προστατεύει στην πράξη και όχι στα λόγια. Το Ισλάμ είναι και θρησκεία και πολιτική, σύστημα ζωής και οικονομικό σύστημα, τρόπος ζωής και τα πάντα- που ο Χριστιανισμός δεν είναι εφόσον ναι μεν λέει στους ανθρώπους να αγαπάνε ο ένας τον άλλο αλλά ταυτόχρονα δε λαμβάνει κανένα νομικό ή άλλης μορφής μέτρο για να προστατεύσει τους αδύνατους, τους φτωχούς, τις χήρες αλλά δίνει μόνο απλές εντολές και τίποτα άλλο, χωρίς δηλαδή να είναι ταυτόχρονα θρησκευτικό, κοινωνικό και νομικό σύστημα όπως το Ισλάμ. Το Ισλάμ έχει κώδικες’ τον δογματικό κώδικα, τον λατρευτικό κώδικα, τον κώδικα των ανθρωπίνων σχέσεων, της ευγένειας και της διακριτικής συμπεριφοράς, τον οικογενειακό κώδικα, τον νομικό και δικαστικό κώδικα, τον πολιτικό κώδικα, τον οικογενειακό κώδικα, τον κώδικα περί γυναικών, τον εκπαιδευτικό κώδικα κ.α. Δηλαδή, σε αντίθεση με το Ισλάμ που είναι θρησκευτικό και ταυτόχρονα νομικό και πολιτειολογικό, οικονομικό, λατρευτικό και κοινωνικό σύστημα και μου δίνει τα πάντα, ο Χριστιανισμός δε μου δίνει στην ουσία τίποτα, πέρα ίσως από κάποιες ηθικές συμβουλές και εντολές του Ιησού (αλέϊχι σαλάμ). Ξαναλέω ωστόσο ότι σέβομαι το δικαίωμα των Χριστιανών συμπολιτών μου να είναι Χριστιανοί και το δικαίωμα του οποιουδήποτε στα πιστεύω του).

Λέγεται στο Ιερό Κοράνι:Στη θρησκεία δεν υπάρχει καταναγκασμός επειδή η αλήθεια έχει ξεχωριστεί ολοφάνερα απ’την πλάνη” (Κοράνι, 2:256)

Στη θρησκεία λοιπόν δεν υπάρχει καταναγκασμός. Καθήκον του μουσουλμάνου είναι μόνο η ντάουα (πρόσκληση) προς το Ισλάμ αλλά πώς πρέπει να γίνεται αυτή; Με αγάπη, με καλοσύνη, με υπομονή, με ευσέβεια, με ειλικρίνια και με όλα αυτά τα χαρακτηρηστικά που πρέπει να έχει κάθε σωστός μουσουλμάνος. Με τον καλύτερο τρόπο.

Λέγεται στο Ιερό Κοράνι: Προσκάλεσε όλους στη θρησκεία του Κυρίου σου με σοφία και με όμορφο κήρυγμα και προσπάθησε να τους πείσεις με τον καλύτερο τρόπο και τον πιο ευγενικό” (Κοράνι, 16:125) 

Αυτό είναι το Ισλάμ που εγώ και εκατομμύρια άνθρωποι σ’αυτόν τον πλανήτη αγαπήσαμε και πιστέψαμε.

Ας σαλάμ αλέικουμ ουά ραχματουλλάχι ουά μπαρακάτου
(ειρήνη σε σας και το έλεος του Θεού και η ευλογία Του).

*        σαλλαλλάχου αλέϊχι ουά σαλάμ, σημαίνει:η ευλογία και η ειρήνη του Θεού σ’ αυτόν.

*      ραντιγιαλλάχου άνχου, σημαίνει: “Ο Θεός ας είναι Ευχαριστημένος με αυτόν.

91 thoughts on “Ποιός είμαι και πως έγινα μουσουλμάνος

  1. Αλή, σέβομαι την απόφασή σου, άσχετα αν εγω θεωρώ ότι πήρες λάθος δρόμο. Ομως, επειδή σίγουρα είσαι ειλικρινής και αγνός, θα με ενδιέφερε η αποψή σου για τους Τούρκους (σαν κανόνα και όχι τις εξαιρέσεις). Και πριν από αυτό, θα ήθελα να μου ικανοποιήσεις άλλη μια περιέργεια (και συγχώρεσέ με γι αυτό): έχεις επηρεαστεί σε ότι αφορά την εθνική σου συνείδηση; Με άλλα λόγια ΕΙΣΑΙ ακόμα ΕΛΛΗΝΑΣ; Κι ακόμα: σε (ό μη γένοιτο) πόλεμο με την Τουρκία, θα πολεμήσεις για την πατρίδα σου;

    • Αγαπητέ Σκίνιους, είμαι Έλληνας στην καταγωγή. Πέρα όμως από την εθνική και φυλετική καταγωγή, όλοι οι άνθρωποι είναι του Θεού και είναι ίσοι. Γι’ αυτό, αν και είμαι Έλληνας, πάνω απ’ όλα είμαι άνθρωπος, είμαι μουσουλμάνος.

      Εδώ βέβαια δεν θέλω να με παρεξηγήσεις. Θέλω το καλό της πατρίδας μου (που καθημερινά ξεφτιλίζεται από τους πολιτικάντηδες μας) αλλά όχι με σοβινισμό. Σπουδάζω Ιστορικός και ξέρω ότι λαοί που ξεχνάνε την ιστορία τους, αφανίζονται. Να θυμόμαστε την ιστορία μας αλλά χωρίς να διατηρούμε σοβινιστικά μίση. Η ανωτερότητα κατά το Ισλάμ δε βρίσκεται στην καταγωγή. Στα μάτια του Θεού “ανώτερος” είναι ο πιο ενάρετος (όπως λέγεται στο Ιερό Κοράνι).

      Όσο για τους Τούρκους, έχω πολλούς φίλους και τους αγαπάω ιδιαιτέρως αλλά δεν πιστεύω ότι οι καλοί είναι εξαίρεση. Πιστεύω ότι οι περισσότεροι είναι καλοί (απλά είναι εθνικά φανατισμένοι από τα σχολεία τους και από το καθεστώς τους).

      Πάντως για να λύσω την απορία σου, ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέϊχι ουά σαλάμ) είπε ότι: “..Η Ημέρα της Κρίσης δεν πρόκειται να έρθει αν οι Τούρκοι δεν καταστραφούν..” (Sahih al-Bukhari), εννοώντας όχι τους Τούρκους της σημερινής Τουρκίας αφού αυτή ακόμα τον 6ο αιώνα δεν είχε σχηματιστεί αλλά τους Τουρκο-μογγόλους της κεντρικής Ασίας κ.τ.λ.

      • Εμένα πάντως ως Ευρωπαία με χαλάει που υπάρχουν στην πατρίδα μου άνθρωποι που αντί να ανοίξουν το μυαλό τους στην ουσία, υποτάσσονται σε κάποια πίστη, όποια και να ναι αυτή.. Θεωρώ ότι ένας μορφωμένος άνθρωπος όπως εσύ, θα μπορούσε μέσα από την επαφή του με τις ανατολικές παραδόσεις να γίνει πιο ανοιχτός σε σχέση με τους συνανθρώπους του και να απορρίψει τη θρησκευτική προσήλωση (όπως αποχή από το σεξ, τη νυχτερινή διασκέδαση) και όχι το αντίθετο.. ένας δίκαιος θεός δε θα μας κρίνει από αυτά, αλλά από το πώς συμπεριφερόμαστε στους άλλους ανθρώπους. Δεν θα μπω στη διαδικασία να κρίνω το κατά πόσο το κοράνι, η αγία γραφή ή όποιο άλλο βιβλίο μπορούν να μας κάνουν καλύτερους ή χειρότερους ανθρώπους όταν τα ακολουθούμε, γιατί δεν έχω κάτσει να τα μελετήσω.. πιστεύω ότι και τα δύο είναι πιθανά ανάλογα για το τι ανάγνωση θα τους δώσεις, εξ άλλου και στο χριστιανισμό υπάρχουν διάφορες “οδηγίες” για παράδειγμα ότι το σεξ είναι μόνο για να αποκτήσουμε απογόνους αλλιώς είναι αμαρτία, και πολλά άλλα, δηλαδή το παραπάνω δεν αφορά μόνο τον ισλαμισμό.. Προσωπικά δεν είμαι άθεη αλλά θεωρώ ότι το να καλογερεύεις δεν σε αναβαθμίζει ως άνθρωπο. Τώρα, για το θέμα πολιτική, να σου υπενθυμίσω ότι πάνω από όλα οφείλεις να σέβεσαι και να αποδέχεσαι τους νόμους του κράτους στο οποίο ζεις, όπως επίσης και το γεγονός ότι δε μοιραζόμαστε όλοι οι άνθρωποι την ίδια θρησκεία και αυτό είναι δικαίωμά μας, όπως λες και ο ίδιος. Άρα, δε γίνεται οι κοσμικοί νόμοι να αντικατασταθούν από θρησκευτικούς, για τον απλούστατο λόγο ότι έτσι ο καθένας θα έχει διαφορετικούς νόμους και αυτό καταργεί άμεσα κάθε έννοια του κράτους δικαίου. Αυτό σαν υπενθύμιση προς τους μουσουλμάνους γενικότερα, που υποστηρίζουν τη θεοκρατία, και ειδικότερα σε όσους από αυτούς ζουν στην Ευρώπη.. γιατί, στους χριστιανούς, μας πήρε αρκετά χρόνια να αποβάλουμε το κυνήγι μαγισσών και απίστων και είναι λυπηρό το να γυρνάμε πίσω λόγω των πολιτικών υποδείξεων του ισλάμ, όποιες και να ναι αυτές (εξήγησα γιατί). Θα ήθελα την άποψή σου στο συγκεκριμένο θέμα, θεωρείς π.χ. πως ένας μουσουλμάνος που ζει στη Γερμανία έχει το δικαίωμα να δικαστεί με βάση το κοράνι και όχι τους νόμους του κράτους όπως οι συμπολίτες του? νομίζω είναι από τα ζητήματα που απασχολούν πολύ την Ελλάδα και την Ευρώπη στο σύνολό της.

        • Σε μία Ισλαμική χώρα θα πρέπει να επικρατεί η Σαρία και ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.

          Το Ισλάμ είναι μια πίστη, ένας κώδικας ζωής που περιέχει και Νόμους συνεπώς περιέχει και πολιτικό σύστημα το οποίο κατά το Ισλάμ είναι θεόσταλτο.

          Διαβάζουμε από το Κοράνι:

          «Και όποιος δεν δικάσει, με βάση τα όσα αποκαλύφθηκαν απ’ τον ΑΛΛΑΧ, αυτοί είναι οι Άπιστοι» Κοράνι 5:44

          «Αν όμως τους δικάσεις, τότε δίκασε τους με δικαιοσύνη. Γιατί ο ΑΛΛΑΧ αγαπά τους δικαίους». Κοράνι 5:42

          «Κι αυτό (παραγγέλλει)’ δίκαζε ανάμεσα τους σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψε ο ΑΛΛΑΧ» Κοράνι 5:49

          «Κι αν σ’ οποιοδήποτε πράγμα έχετε διαφορά, η απόφαση του βρίσκεται με τον ΑΛΛΑΧ. Αυτός είναι ο ΑΛΛΑΧ ο Κύριος μου, σ’ Αυτόν εμπιστεύομαι, και σ’ Αυτόν θα επιστρέψω» Κοράνι 42:10

          «Μήπως επιδιώκουν την δικαιοσύνη της εποχής της Άγνοιας (προϊσλαμικής εποχής). Ποιος όμως μπορεί να κρίνει, καλύτερα απ’ τον ΑΛΛΑΧ ένα λαό αναμφισβήτητης πίστης» Κοράνι 5:50

          Από το Κοράνι βλέπουμε ότι ο νόμος και η ηγεσία ανήκουν στον ΑΛΛΑΧ, τον ΘΕΟ τον Δημιουργό και ΟΧΙ σε ανθρώπους και διάφορες πολιτικές παρατάξεις. Αυτή είναι η θέση του Ισλάμ με βάση τις πηγές του, το Κοράνι, την Σούννα και την συναίνεση των Ουλεμά (λογιών).

          Για περισσότερα εδώ:

          http://ahmadeldin.org/2012/06/28/islampolitical/

        • Το σεξ στο Ισλάμ δεν είναι ταμπού ούτε κάτι κατακριτέο όταν γίνεται μεταξύ των συζύγων. Αντίθετα, αποτελεί πράξει λατρείας προς τον ΑΛΛΑΧ. Αυτό που απαγορεύεται είναι η μοιχεία και η πορνεία (σεξ εκτός γάμου).

          Είναι αξιόλογη η παρατήρηση ότι ακόμη και εκτέλεση των καθηκόντων θεωρείτε λατρεία. Ο Προφήτης μας διευκρίνισε ότι ακόμα και τα έξοδα που πληρώνει κανείς για τη συντήρηση της οικογένειας του, είναι φιλανθρωπία που αμείβεται από το Θεό, εφόσον έχουν αποκτηθεί με έντιμα μέσα. Η ευσπλαχνία για τα μέλη της οικογένειας είναι μια πράξη λατρείας, όπως για παράδειγμα, όταν ο άνδρας βάζει ένα κομμάτι φαγητού στο στόμα της γυναίκας του. Όλα αυτά είναι από τις οδηγίες του προφήτη. Όχι μόνο αυτά, αλλά ακόμη όταν κανείς κάνει τις ιδιαίτερες του απολαύσεις(συνουσία) με νόμιμο τρόπο, σύμφωνα με τις διδαχές του Προφήτη, αυτό θεωρείτε λατρεία.

          Μια φορά όταν ο Προφήτης είπε στους συντρόφους του ότι “το νόμιμο ζευγάρι, αμείβεται από το Θεό για τις σεξουαλικής επαφές του”. Εκείνοι αποκρίθηκαν με έκπληξη λέγοντας “Πως αμείβεται κανείς για κάτι που κάνει για τη δική του απόλαυση”; και ο προφήτης απάντησε “Ας υποθέσουμε ότι ικανοποιείτε τις ανάγκες σας παράνομα, δεν θα τιμωρηθείτε για αυτό”; Απάντησαν καταφατικά. Τότε τους είπε “άρα όταν ικανοποιείτε τις ανάγκες σας νόμιμα με τις γυναίκες σας, τότε ανταμείβεστε, δηλαδή είναι μια πράξη λατρείας” (Sahih Muslim; an-Nasaa’ee, al-’Ishrah; & Ahmed ibn Hanbal, al-Musnad;).

          • Εγώ ανέφερα το θέμα σεξ ως παράδειγμα γιατί ανέφερες ότι απέχεις λόγω θρησκείας (προφανώς επειδή δεν είσαι παντρεμένος), και είπα ότι κι εμείς στον χριστιανισμό το έχουμε όπως επίσης έχουμε και το να μην το κάνουμε χωρίς να θέλουμε παιδιά.. δεν ξέρω και δε μου χρειάζονται λεπτομέρειες για το πόσο επιτρέπεται η ηδονή στο μουσουλμανικό γάμο, αλλά και μόνο ότι μοιράζονται τον άντρα τους με άλλες εμένα με αηδιάζει (καθαρά άποψή μου). Επίσης, μπορείς να παρατηρήσεις ότι σου είπα πως για τα ιερά βιβλία των θρησκειών δεν γνωρίζω και πολλά, οπότε δεν στέκομαι στο αν αυτό που διδάσκουν είναι σωστό ή λάθος, αλλά ποιο είναι το όριο εφαρμογής της οποιασδήποτε θρησκείας στη ζωή των ανθρώπων ατομικά και κυρίως το ρόλο που μπορεί (αν μπορεί) να έχει στην λειτουργία του κράτους. Άρα δεν ωφελεί να βγάζουμε τις θρησκείες μας να τις μετρήσουμε, με άλλα λόγια τα αποσπάσματα από το κοράνι δεν βοηθούν στη συζήτηση από αυτή τη σκοπιά…γιατί όπως βλέπω αποσπάσματα με όμορφα λόγια έτσι έχω δει και αποσπάσματα τύπου “Ο υποταγμένος στον Αλλάχ δεν πρέπει να εκδικείται ποτέ, όμως είναι χρέος του να εκδικηθεί για το όνομα του Αλλάχ”, το οποίο μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή σε ποιό κεφάλαιο βρίσκεται και ποιά είναι τα ακριβή λόγια.. άρα δεν θα βγει κάποια άκρη… Χαίρομαι που θεωρείς ότι οι μουσουλμάνοι πρέπει να σέβονται τις χώρες που του φιλοξενούν (και το αντίστροφο, αν εγώ ας πούμε επισκεφτώ το Ιρακ μια μαντίλα θα τη βάλω). Εκεί που έχω κάποιες αντιρρήσεις είναι 1) στην αναγκαστική εφαρμογή της σαρία: κάθε μέρα ακούω για βιασμούς γυναικών σε μουσουλμανικές χώρες, τις οποίες τιμωρούν με λιθοβολισμό (γιατί αυτές φταίνε), οπότε φυσικά και δεν θα συμφωνήσω και 2) θέλω να μάθω πώς ορίζεται μια μουσουλμανική χώρα.. θα είναι μουσουλμανική χώρα η Γαλλία σε 90 χρόνια αν το 60% του πληθυσμού αποτελείται από μουσουλμάνους? Αν το 60 γίνει 80? Ή υπάρχουν συγκεκριμένες χώρες στις οποίες όπως λέει και το άρθρο “δεν έχετε καμιά δουλειά να ανακατεύεστε στο πολιτικό σύστημα” ? γιατί δεν μπορώ να πω ότι πάνω σε αυτό έχω καταλάβει… Αν η απάντηση είναι ναι, τότε λυπάμαι πολύ! Η θεωρία ότι μόνο η σαρία έχει σωστούς νόμους και όποιος δεν τα εφαρμόζει είναι άπιστος, καταργεί την ελευθερία της ανθρώπινης νόησης. Εξακολουθώ λοιπόν να μη δέχομαι αυτή σου την άποψη! Εξ άλλου δεν είμαι υποχρεωμένη ούτε εγώ ούτε και κανας άλλος να δεχτώ ότι το έργο είναι 100% θεόπνευστο (μπορεί ο μωάμεθ να το έγραψε πίνοντας μπάφους κάτω από ένα δέντρο (χρησιμοποιώντας το ναργιλέ του), άρα από πού και ως που ανώτερο από τους σύγχρονους ανθρώπινους νόμους? Αυτή είναι η διαφορά μεταξύ σκοταδισμού και νόησης! Υ.Γ. τρόμαξα πραγματικά με την ένταση που ο κύριος αχμέντ έλεγε “άπιστους” διαβάζοντας το κοράνι. Και καταλαβαίνω ότι έγινε και άθελά του! Φαντάσου και να ήθελε να μιλήσει εναντίον! Σε ευχαριστώ πάντως για τα αποσπάσματα σε σχέση με το μεταναστευτικό γιατί είναι αν μη τι άλλο ελπιδοφόρα!

            • Στο Ισλάμ επίσης δεν απαγορεύεται η αντισύλληψη, ΑΡΚΕΙ φυσικά να είναι μόνο ανάμεσα σε δύο παντρεμένους ανθρώπους.

              Ο βιασμός της γυναίκας τιμωρείται με θάνατο (του βιαστή και όχι της γυναίκας). Τα περιστατικά που αναφέρεις είναι δυστυχώς παρερμηνεία του Ισλάμ, υπερβολή ορισμένων ανδρών, άγνοια, μισογυνισμός ορισμένων κ.τ.λ. Πουθενά η Σαρία δεν λέει ότι θα πρέπει να πεθάνει η βιασμένη γυναίκα. Ίσα ίσα στο Κοράνι λέγεται ότι εάν μία γυναίκα ισχυριστεί ότι βιάστηκε, ο ισχυρισμός της θα πρέπει να γίνει πιστευτός (ακόμα και αν λέει ψέματα) αρκεί να μην υπάρχουν μάρτυρες στο γεγονός.

              Περισσότερα για τις γυναίκες εδώ: http://alialyunani.wordpress.com/%ce%bf%ce%b9-%ce%b3%cf%85%ce%bd%ce%b1%ce%af%ce%ba%ce%b5%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%bf-%ce%b9%cf%83%ce%bb%ce%ac%ce%bc/

              Η συγχώρηση είναι ένα πολύ μεγάλο χάρισμα, κυρίως όταν έχει κανείς την δυνατότητα των αντιποίνων. Εκεί απαιτείται μεγάλη αυτοσυγκράτηση και υπομονή. Η επιθετική συμπεριφορά συνήθως προέρχεται από διαταραγμένα άτομα, οπότε καταλαβαίνει κανείς ότι αυτά χρειάζονται συγχώρηση, άλλωστε κι εμείς φταίμε αρκετές φορές και ζητούμε συγχώρηση από τους άλλους..

              Στο Κοράνι αναφέρεται σχετικά:

              “και ας συγχωρήσουν, και ας παραβλέπουν, μήπως δεν αγαπάτε να σας συγχωρήσει ο Θεός; ο Θεός είναι Πολυεπιεικής, Πολυεύσπλαχνος”.

              Και χαρακτηρίζει τους πιστούς με τα εξής:

              “εκείνοι που αντιμετωπίζουν το κακό με το καλό” (Κοράνι, 41:34).

              Κι επειδή μερικοί άνθρωποι είναι από την φύση τους επιθετικοί, μας δίνεται το δικαίωμα να απαντήσουμε στο κακό, χωρίς υπερβολές και αδικία. Το Κοράνι αναφέρει σχετικά:

              “κι αν τιμωρείτε, να τιμωρείτε για αντίποινα- με τον ίδιο τρόπο που έχετε τιμωρηθεί κι σεις, αν όμως κάνετε υπομονή, αυτό είναι η καλύτερη πορεία για τους υπομονητικούς “ (Κοράνι, 42:40)..

              Μία επισήμανση:

              Μπορεί κανείς να αναρωτηθεί γιατί το Ισλάμ δεν διατάζει τους πιστούς του να συγχωρήσουν εξ αρχής αυτούς που τους επιτίθενται, αλλά τους δίνει το περιθώριο για αντεπίθεση, κι ύστερα τους συμβουλεύει να συγχωρήσουν; Η απάντηση είναι απλή: η απάντηση στο κακό είναι κάτι που βρίσκεται μέσα σε κάθε άνθρωπο, που αν το στερηθεί θα νιώσει άδικα, ενώ όταν δοθεί το δικαίωμα της ανταπόδοσης, και ύστερα διαταχθεί, ή συμβουλευτεί ο πιστός να συγχωρήσει, τότε η συγχώρηση έχει το νόημά της, γιατί γίνεται από δύναμη και ισχύ και όχι από αδυναμία και απαγόρευση..

              Έτσι, αν ανταποκριθεί στην εντολή της απόλυτης συγχώρησης χωρίς δικαίωμα αντιποίνων, θα το κάνει εξ ανάγκης και χωρίς άλλη επιλογή, ενώ αν συγχωρήσει κατέχοντας την ίδια στιγμή το δικαίωμα της εκδίκησης, θα το κάνει από καρδιάς, κι αυτή είναι η διαφορά μεταξύ της συγχώρησης της δύναμης και της αδυναμίας.

              Περισσότερα εδώ: http://alialyunani.wordpress.com/2009/02/16/%CE%BB%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7%CE%B8%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B9%CF%83%CE%BB%CE%AC%CE%BC/

              Μουσουλμανική είναι μία χώρα όταν οι μόνιμοι κάτοικοι της είναι μουσουλμάνοι κατά πλειοψηφία.

              • Άρα όλες οι χώρες του κόσμου είναι εν δυνάμει μουσουλμανικές (εφ όσον θα μπορούσαν να αποκτήσουν μουσουλμανική πλειοψηφία) άρα εγώ μπορώ με ασφάλεια να αποφασίσω ότι είμαι κατά της όποιας διευκόλυνσης των μουσουλμάνων μεταναστών εδώ (όπως κατασκευή μεγάλου τζαμιού μέσα στην Αθήνα) από τη στιγμή που δεν θέλω σε καμία περίπτωση να εφαρμοστεί η σαρία στην Ευρώπη ποτέ (γιατί το να αποδέχεσαι κάτι θεόπνευστο και ανώτερο αφαιρεί το δικαίωμα της κριτικής και άρα της προόδου, όπως στην εποχή του μεσαίωνα)..και οι Γάλλοι καλώς ψήφισαν Λεπέν (αρκεί να μη γίνουν βιαιότητες). ελπίζω λοιπόν οι ισλαμιστές να ακολουθήσουν το λόγο του Αλλάχ και να πάνε όντως από εκεί που ήρθαν. Εσύ λογικά είσαι ήδη μέλος μουσουλμανικής κοινότητας στην Κομοτηνή όπου κατοικείς. Στο θέμα τον εγκλημάτων λοιπόν, λες και μόνος σου ότι έχουν παρερμηνεύσει το κοράνι. Άρα γυρνάμε σε αυτό που είπα στο πρώτο μου σχόλιο, ότι τα βιβλία των θρησκειών μπορούν να σε κάνουν καλό ή κακό άνθρωπο ανάλογα με το πώς θα τα διαβάσεις..οπότε καταλαβαίνεις την αναγκαιότητα οι νόμοι του κράτους να είναι κοσμικοί και καθολικοί? Προσωπική μου άποψη: Κατάπτυστο ότι ο μωάμεθ σας ενθαρρύνει προς εκδίκηση-ναι υπάρχει σε όλους τους ανθρώπους το ένστικτο αλλά ο λόγος του θεού πρέπει να είναι ανώτερος και να καλλιεργεί το πνεύμα, το τι θα κάνει στη συνέχεια ο άνθρωπος είναι δική του επιλογή.. στη χριστιανοσύνη πάντως μαθαίνουμε ότι όταν σε χαστουκίσουν γύρνα και από το άλλο μάγουλο, και αν το εφαρμόζαμε στην πράξη δεν θα υπήρχε η παραμικρή βία στον κόσμο. το να σ πει μπορείς να εκδικηθείς αλλά καλύτερα να κάνεις υπομονή, απλά σε καλύπτει στο ενδεχόμενο εκδίκησης και σε αφήνει να το κάνεις θεωρώντας ότι, μπορεί μεν αν μην κάνεις κάτι “καλοσυνάτο” δεν παρεκκλίνεις όμως από την πίστη και από το θεό/παράδεισο, και άρα όλα καλά, το οποίο για μένα είναι λάθος. Δεν χρειάζεται να τους διατάξει να συγχωρήσουν, το να τους πει ότι ο θεός αγαπάει τους αγαθοεργούς όπως στο παρακάτω απόσπασμα αρκεί..εξάλλου η θρησκεία πρέπει να είναι η φωνή του καλού, και ο κάθε άνθρωπος ας πράξει ελεύθερα-οι νόμοι θα τον τιμωρήσουν αν τους παραβεί, και ο Θεός ας τον κρίνει όταν είναι να τον κρίνει, δεν χρειάζεται εξαναγκασμός. Αυτό είναι φιλοσοφική συζήτηση βέβαια, και δεν τελειώνει ποτέ, αλλά νομίζω ότι την άποψή μου την έχω υποστηρίξει και με αρκετά παραδείγματα. Να σαι καλά για το χρόνο που μου αφιέρωσες!

                • Δεν είμαι από την Κομοτηνή. Εκεί σπούδασα και έζησα για 7 χρόνια. Είμαι από την Θεσσαλονίκη. Είμαι Έλληνας, όχι Τούρκος (αν και η εθνικότητα ή η καταγωγή δεν παίζει ρόλο στο Ισλάμ).

                  Όπως σου είπα, αναφέρθηκα στους μόνιμους κατοίκους μίας χώρας, όχι σε μετανάστες.

            • Η ταπεινοφροσύνη, η σεμνότητα, η αυτοσυγκράτηση, η φιλαλήθεια, η ακεραιότητα, η υπομονή, η σταθερότητα και η εκπλήρωση των υποσχέσεων, είναι μερικές από τις αξίες που επαναλαμβάνονται συνέχεια στο Κοράνι.

              “Ο Θεός αγαπά τους υπομονετικούς” (Κοράνι 3:146)..

              “Σπεύστε προς συγχώρηση από το Θεό σας και προς τον Παράδεισο που είναι τόσο ευρύς, όσο είναι οι ουρανοί και η γη, προετοιμάστηκε για τους θεοσεβείς, .

              οι οποίοι επιχορηγούν επί ευτυχίας και επί δυστυχίας, και για τους συγκρατούντες τον θυμό τους και για τους συγχωρούντες τους ανθρώπους, γιατί ο Θεός αγαπά τους αγαθοεργούς” (Κοράνι, 3:133-134)

  2. ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΙΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟ ΛΥΧΝΑΡΙ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΚΑΤΑΛΛΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΛΟΓΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΕΙΑ, ΕΝΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΙΕΡΟ ΚΟΡΑΝΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΜΙΣΟΣ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΙΝΕΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΙΣΩΣ ΠΑΛΙ ΤΟΥΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΑΓΑΠΑΣ ΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΑΤΤΕΙΣ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ.

  3. Καλό σου δρόμο φίλτατε Αλή!
    Μπορεί να διαφωνώ αλλά χαίρομαι την θέρμη και την δίψα σου. Θα μπορούσε κανείς να πει πολλά αλλά ο καιρός αν θέλει θα το φέρει μόνος του. Κάθε χαρά και φώτιση σου εύχομαι.

  4. Salamaleicum!!!
    To onoma mou einai Iwanna, menv athina, kai katagomai apo Ellada.
    Sympatho para poly oli tin koyltoyra tis Anatolis kai i agapi moy gia tis indikes tainies poy exo apo 6 eton moy efere ston dromo moy enan nearo apo tin xora toy pakistan opoy promitheomai indikes tainies mias kai py sta video club den yparxoun klasikes indikes tainies.

    Anazitontas tin alithini thriskia apo paidi mexri kai simera kai synanastrefontas anthropoys apo diafores thriskies mia mera rotisa ton nearo ti einai i thriskia ton Moysoylmanon? Ti pisteyoyn? Poy pisteyoyn? ktl… Agorasa to Korani kai exo ksekinisei na to diavazo…

    Milaei gia oti milaei kai i gnosti se oloys Vivlos… Orthodoksi vaptistika kato ypo piesi prin 2 xronia peripoy alla sta pisteyo den me aggikse katholoy… I skepsi ton Moysoylmanon, i nootropia kai ta pisteo moy fenontai pio konta ston Theo. Thelo na matho perisotera alla den ksero to pos… An mporei kapoios na me voithisei tha xaro para poly. Pisteyo kai ego pos den exei simasia i katagogi mas alla to oti oloi eimaste anthropoi… Oso gia kati poy diavasa parapano sxetika me polemo thelo na theso tin eksis erotisi.(an ginotan polemos kai o IHSOYS itan stin gi, me poioys tha polemoyse?) (Vrika ayto to site apo mia omada sto Facebook kai eyxaristo poly Tin kopela poy me voithise na to vro)

    Allahafis(elpizo na to theto sosta)

  5. γεια σου αλη. ειμαι 24 ετων και με ενδιαφερει πολυ το ισλαμ.θα ηθελα να το ασπαστω. εδω και 3,5 χρονια με ενδιαφερει.οφειλω να πω οτι μαθαινω τουρκικά εδω και 4 χρονια. εχω και αρκετες αποριες για το ισλαμισμο. εχω το κορανι το αγορασα πριν απο 3 χρονια ελληνοαραβικη εκδοση εχω κι ενα μικρο κορανι στην τουρκικη. θα παραθεσω τις αποριες μου στο επομενο ποστ

  6. Merhaba Ali.Eimai i xristina ,ellinida k pros to paron xristiani orthodoxi.Gia tous dikous mou logous thelo edo k para poli kairo oxi apla na allaxo to thriskevma mou,alla na gino mousoulmana.Tha ithela se parakalo an mporeis na mou apantiseis se kapoies apories pou eho.Katarhin,pos mporo na allaxo to thriskeuma mou,me poio tropo,tha prepei logika na ginei meso kapoiou hontza k sigoura ektos elledas,isos stin toyrkia i opoia einai mia xora pou episkeptomai syxna.Tha xreiastei na allaxo,tautotita?na allaxo onoma?na upograpso kapoio xarti pou na pistopoiei oti eimai mousoulmana?An mporeseis apantise mou se parakalo,s euaristo.Xristina i mellontika Nermin.

  7. as salamu alaikum
    egw eimai Tourkida Mousoulmana alhamdulillah kai zw sthn komotini, xairomai poli otan dw tous an8ropous pou fotizontai me İslam. kai thelw na pw stous ellines pou theloun na ginoun mousoulmanoi kapoioa pragmata. arxika, i thriskeia mas einai toso ekseraitikh, pws na sas pw.. otan anazitw kati pou empodeizei to myalo mou, brw thn apantisi sti thriskeia mas.. skeftomai pws mporei mia thriskeia na’nai tosh omorfh.. einai thriskeia anoxhs.. lypamai gia tous anthropous gyro mou, pou einai atheoi i kati allo.. epeidi tora oi xristianoi synhthos de zoun th thriskeia tous.. emeis exoume kathe mera proseyxh, epeidi kseroume oti mas dei kathe stigmh Allah, prepei na prosexouyme kathe stigmi ti tha kanoume.. an kanoume amartia, kseroume oti den exoune keistei oi portes gia metanoia. arki na eimaste eilikrinis.. thelw kai autous pou syxnazoun se kapoies leptomeroies, na skeftontai giati einai etsi ? an skeftontai kala tha broun tous aities kai tous synepeies giati apagoreyse i afise eleyther0 kati ..

  8. alla aderfe ali mh me katalabaineis lathos gia ayta pou egrapsa. xarika para polu gia ta aderfia mou pou theloun na ginoun mousoulmanoi kai thelw na boithisw oso mporw opws esu. :) den exw dei oute enas ellinas gyrw mou na ginei mousoulmanos, kai twra otan eida edw, entousiastika kai xarika para polyyy :):):)

  9. yaa sou… eimai ellinida alla exei ligo kairo pou zw sti germania. edw an ksereis einai gemato apo tourkous (mousoulmanus) kai mou aresei i nootropoia tous kai ta ethima tous. exei 1 mina pou prospathw na mathw tourkika. eimai xristiani orthodoksi allaa tha ithela poli na epikoinwnisw mazi sou kai na milhsw gia tin thriskia sou kai ti tha borousa na kanw!

  10. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΘΡΗΣΚΕΙΑ Κ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΑN ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ..Ή ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΓΙΑ ΟΤΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ?ΧΡΙΣΤΙΝΑ , ΕΧΕΙΣ ΒΡΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙΣ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ. IMMORTALITY

  11. Adelfe Ali,
    to onoma mou einai georgia kai eimai Ellhnida.Otan diabasa thn istoria sou kai gia tis plhrofories gia to Islam para3eneuthka giati polla pragmata den ta h3era kai den erxotan sto mualo.H ali8eia einai pws sthn Ellada exoume mia megalh prokatalh4h gia tous mousoulmanous kai gia tous Tourkous.Telospantwn exw kapoies apories kai 8a h8ela na mou tis luseis.Pou mporw na tis gra4w?
    euxaristw

  12. Αν δε βλεπετε εσεις ,οι προβληματισμένοι χριστιανοι και οι αλλαξοπισθεντες, το Χριστό μας μεσα σας καμια αναζητηση σε αλλους δογματισμούς δε θα φερει το Θεό στην ψυχη σας. Ο Χριστός αγγίζει την καρδιά και οχι το νου.ΕΙναι μια καθημερινη σχεση την οποια βιωνεις συνεχως.Ο Θεός του ισλαμ ειναι απομακρος τον οποιο καποια στιγμη θα γνωρισει η ψυχη μας. Ο Χριστός μας ειναι συνεχώς μαζι μας. Παιδια δείτε,ψαξτε αυτη τη σχεση Θεου και ανθρώπου και θα δείτε ότι είστε στο σωστό δρόμο και στη σωτηρία της ψυχης η οποία έρχετε μεσα απο την ορθοδοξία μας!

    • Κανένας δεν μπορεί να ενωθεί με τον Θεό γιατί ο Θεός είναι Δημιουργός, Τέλειος, Άπειρος και Παντοδύναμος, ενώ οι άνθρωποι είναι δημιουργήματα με αδυναμίες (και ο Θεός είναι ελεύθερος από κάθε αδυναμία). Κανένας δε μπορεί να ενωθεί λοιπόν με τον Θεό ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΙΣΛΑΜ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ. Ο Θεός στο Ισλάμ δεν είναι ένας “απόμακρος” Θεός όπως ισχυρίζεσαι αγαπητέ.

      Λέει ο ΑΛΛΑΧ στο Ιερό Κοράνι:

      “Εμείς είμαστε που πλάσαμε τον άνθρωπο και γνωρίζουμε τι εισηγήσεις του ψιθυρίζει η ψυχή του, γιατί ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ Σ’ΑΥΤΟΝ ΑΠ’ ΟΤΙ Η ΦΛΕΒΑ ΤΟΥ ΛΑΙΜΟΥ ΤΟΥ” (Κοράνι, 50:16).

      Ο Άμπου Χουράϊρα (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέϊχι ουά σαλάμ) είχε πει ότι ο ΑΛΛΑΧ του είπε:

      “Θα ανοίξω πόλεμο σε όποιον θεωρήσει κάποιον πιστό δούλο Μου εχθρό. Δεν υπάρχει καλύτερος δρόμος για να Με πλησιάσει ο δούλος Μου παρά κάνοντας τα θρησκευτικά του καθήκοντα. Ο δούλος Μου με προαιρετική λατρεία συνεχίζει να Με πλησιάζει μέχρι να τον αγαπήσω. Όταν τον αγαπήσω, γίνομαι το αυτί με το οποίο ακούει, το μάτι με το οποίο βλέπει, το χέρι με το οποίο πιάνει και το πόδι με το οποίο περπατά. Αν Μου ζητήσει κάτι, του το δίνω. Αν μου ζητήσει προστασία, του τη δίνω. Όταν πρέπει να κάνω κάτι, δεν διστάζω σε τίποτα όσο διστάζω όταν πρέπει να πάρω την ψυχή του πιστού δούλου Μου που δεν θέλει τον θάνατο. Δεν μου αρέσει να πιέζω τον δούλο Μου“
      (Sahih al-Bukhari, riqaq, #38).

      Ο προφήτης είπε ότι ο ΑΛΛΑΧ του είπε: “Όταν ο δούλος Μου Με πλησιάζει τόσο όσο το μήκος ενός δακτύλου, Εγώ τον πλησιάζω τόσο όσο το μήκος μιας παλάμης. Όταν ο δούλος Μου Με πλησιάζει τόσο όσο το μήκος μιας παλάμης, Εγώ τον πλησιάζω τόσο όσο μια ανοιχτή αγκαλιά. Όταν ο δούλος Μου περπατάει προς Εμένα, Εγώ τρέχω προς αυτόν“ (Sahih al-Bukari).

      Εσείς έχετε τις εμπειρίες σας εμείς όμως έχουμε το Ιερό Κοράνι:

      Το Κοράνι είναι Bashir wa Nadhir, (Αυτό που δίνει καλά νέα και προειδοποιεί):
      “…αυτό το Βιβλίο (το Κοράνι) επικυρώνει στην αραβική γλώσσα τις προηγούμενες γραφές για να προειδοποιήσει εκείνους που αδικούν και να δώσει χαρά σ’ όσους κάνουν το καλό” (Κοράνι, 46:12).

      Το Κοράνι είναι Basair (Κατανόηση):
      “Και αν δεν τους δώσεις ένα εδάφιο, θα πουν: «Γιατί δεν το φέρνεις»; Απάντησε: «Εγώ δεν ακολουθώ παρά μόνο ό,τι μου ενέπνευσε ο Κύριος μου. Αυτό (το Κοράνι) είναι φώτιση και καθοδήγηση και ευλογία απ’ τον Κύριο σας για αυτούς που πιστεύουν»” (Κοράνι, 7:203).

      Το Κοράνι είναι Bushra (Χαρούμενη Αγγελία):
      “Πράγματι οι φίλοι του ΑΛΛΑΧ, δεν υπάρχει γι’ αυτούς ούτε φόβος και αυτοί ούτε θα λυπηθούν.
      Εκείνοι που πίστεψαν και προφυλάγονται απ’ το πονηρό,
      γι’ αυτούς υπάρχουν Χαρούμενες Ειδήσεις στη ζωή αυτού του κόσμου και στη μελλοντική….”
      (Κοράνι, 10:62-64).

      Το Κοράνι είναι Dhikr (Ενθύμιο):
      “Αυτό (το Κοράνι) δεν είναι παρά μια Ενθύμηση για όλον τον κόσμο”
      (Κοράνι, 38:87).

      Το Κοράνι είναι Huda (Καθοδήγηση ή Ορθή Οδηγία):
      “Αυτή είναι η Καθοδήγηση του ΑΛΛΑΧ που μ’ αυτή οδηγεί όποιν θέλει από όσους Τον λατρεύουν. Και αν συνεταιρίζουν άλλους με τον ΑΛΛΑΧ, τότε μάταια θα ήταν ό,τι και αν έκαναν” (Κοράνι, 6:88).

      Το Κοράνι είναι Mubin (Ξεκάθαρο):
      “…αυτά είναι τα σημεία του Βιβλίου (του Κορανίου) και ένα Ανάγνωσμα που ξεκαθαρίζει τα πάντα”
      (Κοράνι, 15:1).

      Το Κοράνι είναι Furkan (Κριτήριο ανάμεσα στο καλό και στο κακό):
      “Ευλογημένος είναι Εκείνος (ο ΑΛΛΑΧ) που έστειλε το Κριτήριο (το Κοράνι) στον δούλο Του (τον Μουχάμμεντ) για να προειδοποιήσει όλο τον κόσμο”
      (Κοράνι, 25:1).

      Το Κοράνι είναι Mubarak (Ευλογημένο):
      “Ένα Ευλογημένο Βιβλίο (το Κοράνι) που το έχουμε στείλει σε σένα για να μελετήσουν τα εδάφια Του και να εννοούν όσοι σκέπτονται..” (Κοράνι, 38:29).

      Ισλάμ-Χριστιανισμός = 1-0,
      Μια απάντηση στα ψέματα και στις κριτικές των Χριστιανών:

      http://alialyunani.wordpress.com/2009/03/16/%CE%B9%CF%83%CE%BB%CE%AC%CE%BC-%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-1-0/

  13. Εγώ είμαι άθεη. και γνώμη μου είναι οτι κακως έγινες μουσουλμάνος.
    Δεν πιστεύω το να τρως χοιρίνο κρέας, να κάνεις σεξ και το να πηγαίνεις σε νυχτερινά κέντρα είναι κακό. ειναι διασκέδαση. και ελευθερία.
    Αυτο στο λεώ εγώ που δεν τρωω χοιρινό απο τα 11 μου και ειμαι 19. και είμαι παρθένα.
    Πιστεύεις στον αλάχ? για ποιο λόγο?
    τον έχεις δει με τα μάτια σου?
    χοιρινο ξέρεις γιατι δεν τρώνει οι μουσουλμάνοι?
    τέσπα..η ζωή είναι δική σου…αλλα χαραμίζεις την ζωή σου…άδικα…. και δεν το λέω μονο για την δική σου θρησκεία..η τον τρόπο ζωής οπως το λες εσύ….αλλα για όλες τις θρησκείες…

  14. Καλησπερα Αλή θα ηθελα καποια στιγμη να μιλησουμε για το ισλαμ,ο συζυγος μου ειναι μουσουλμανος κι εγω χριστιανη ορθοδοξη.Σεβομαι το ισλαμ και εκεινος σεβεται την ορθοδοξια.Δεν θελω να αλλαξω θρησκεια διοτι η ορθοδοξια με εκφραζει απολυτα.Επειδη ο συζυγος δεν μιλαει τελεια τα ελληνικα δεν μπορει να μου εξηγησει ορισμενα πραγματα που θελω να μαθω….επισης θα ηθελα να κανουμε διαλογο να μου πεις και τις αποψεις σου για το ισλαμ και την ορθοδοξια.ευχαριστω…

  15. Kalhspera apo Germania ,eimai 43 xronon me lene Christo ,exo polous filous tourkous kai albanous mousoulmanous thelo na sas rotiso iparxei metavatiko stadio mporei na min mporeso na kopso merikes sunitheies kai den thelo n apezo me tis thriskeies simera xristianos aurio mousloulamnos ka ipaei legontas iparxei metavatiko stadio ,kai pos ginete h eggrafi sta xartia iparxei provlima kai pos tha me antimetopisoun gia th nallagi authn apantiste mou !!!! CHRISTOS-ISA to ksero to onoma mou mousoulmanika SELAMOUN ALEIKUM !!!!

    • Αλέικουμ σαλάμ αδερφέ.

      Δεν μπορώ να σου απαντήσω με ακρίβεια. Το Ισλάμ πάντως δεν αποκαλύφθηκε μονομιάς’ αποκαλύφθηκε μέσα σε 23 χρόνια. Από ‘κει και πέρα, εσύ πρέπει να μάθεις σιγά σιγά τις προσευχές, να μάθεις τα λόγια, κάποια μικρά κεφάλαια/Σούρες του Ιερού Κορανίου, να νηστέψεις όταν θα έρθει το Ραμαντάν (από φαγητό, νερό, τσιγάρο, σεξ κ.α.) και σιγά σιγά να αφιερωθείς ολοκληρωτικά στα διδάγματα του Κορανίου και του προφήτη Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ.

      Αν θέλεις, στείλε μου στο email μου alialyunani@hotmail.com

  16. selamün aleyküm Ali kardeşim,cevap yazmaya geciktım ama şunları bılmen gerek,Αυτο δεν εινε τραγούδι εινε ύμνος προς τον ALLAH και zikir..zikir ne demek biliyorsun herhalde. ve medet denilgiği zaman o kişi den manevı yardım istemek demek .o kişi kım olduğunu güzel araştır .O büğük bır ALLAH dostudur .GAVSUL AZAM ABDULKADİR GEYLANİ HAZRETLERİ

    • Medet sadece ALLAH’ tan istenir abi.

      Abdul-Kadir Geylani: “Allah’tan başka herşey puttur” ve “Senin en basit halin, Rabbin Azze ve Celle’yi hatırlayarak anman, O’ndan başka birinden değil de ; sadece O’ndan istemen hasebiyle O’nu birlemen (Muvahhid), ihtiyacını O’ndan başkasına bırakmamandır” dedi [kaynak: Fütûhu'l Gayb].

      Fatiha Sûresi 5 (Allahım!) Yalnız sana ibadet ederiz ve yalnız senden yardım dileriz.

      Bakara Sûresi 45 Sabrederek ve namaz kılarak (Allah’tan) yardım dileyin.(7) Şüphesiz namaz, Allah’a derinden saygı duyanlardan başkasına ağır gelir.

      Bakara Sûresi 107 Bilmez misin ki, göklerin ve yerin hükümranlığı Allah’ındır. Sizin için Allah’tan başka ne bir dost, ne de bir yardımcı vardır.

      Bakara Sûresi 123 Kimsenin kimse namına bir şey ödemeyeceği, hiç kimseden fidye alınmayacağı, kimseye şefaatin (aracılığın) yarar sağlamayacağı ve hiç kimsenin hiçbir taraftan yardım göremeyeceği günden sakının.

      Bakara Sûresi 153 Ey iman edenler! Sabrederek ve namaz kılarak Allah’tan yardım dileyin. Şüphe yok ki, Allah sabredenlerle beraberdir.

      Bakara Sûresi 214 Yoksa siz, sizden öncekilerin başına gelenler, sizin de başınıza gelmeden cennete gireceğinizi mi sandınız? Peygamber ve onunla beraber mü’minler, “Allah’ın yardımı ne zaman?” diyecek kadar darlığa ve zorluğa uğramışlar ve sarsılmışlardı. İyi bilin ki, Allah’ın yardımı pek yakındır.

      Bakara Sûresi 250 (Tâlût’un askerleri) Câlût ve askerleriyle karşı karşıya gelince şöyle dediler: “Ey Rabbimiz! Üzerimize sabır yağdır, ayaklarımızı sağlam bastır ve şu kâfir kavme karşı bize yardım et.”

      Bakara Sûresi 286 Allah, bir kimseyi ancak gücünün yettiği şeyle yükümlü kılar. Onun kazandığı iyilik kendi yararına, kötülük de kendi zararınadır. (Şöyle diyerek dua ediniz): “Ey Rabbimiz! Unutur, ya da yanılırsak bizi sorumlu tutma! Ey Rabbimiz! Bize, bizden öncekilere yüklediğin gibi ağır yük yükleme. Ey Rabbimiz! Bize gücümüzün yetmediği şeyleri yükleme! Bizi affet, bizi bağışla, bize acı! Sen bizim Mevlâmızsın. Kâfirler topluluğuna karşı bize yardım et.”

      Âl-i İmran Sûresi 13 Şüphesiz, karşı karşıya gelen iki toplulukta sizin için bir ibret vardır: Bir topluluk Allah yolunda çarpışıyordu. Öteki ise kâfirdi. (Onları) göz bakışıyla kendilerinin iki katı görüyorlardı. Allah da dilediğini yardımıyla destekliyordu. Basireti olanlar için bunda elbette ibret vardır.

      Âl-i İmran Sûresi 122 Hani sizden iki takım (paniğe kapılarak) çözülmeye yüz tutmuştu. Hâlbuki Allah onların yardımcısı idi. Mü’minler, yalnız Allah’a tevekkül etsinler.

      Âl-i İmran Sûresi 123 Andolsun, siz son derece güçsüz iken Allah size Bedir’de yardım etmişti. O hâlde Allah’a karşı gelmekten sakının ki şükretmiş
      olasınız.

      Âl-i İmran Sûresi 124 Hani sen mü’minlere, “Rabbinizin, indirilmiş üç bin melek ile yardım etmesi size yetmez mi?” diyordun.

      Âl-i İmran Sûresi 125 Evet, sabrettiğiniz ve Allah’a karşı gelmekten sakındığınız takdirde; onlar ansızın üzerinize gelseler bile Rabbiniz nişanlı beş bin melekle size yardım eder.

      Âl-i İmran Sûresi 126 Allah, bunu size sırf bir müjde olsun ve kalpleriniz bununla yatışsın diye yaptı. yardım ve zafer ancak mutlak güç sahibi, hüküm ve hikmet sahibi Allah katındadır.

      Âl-i İmran Sûresi 147 Onların sözleri ancak, “Rabbimiz! Bizim günahlarımızı ve işimizdeki taşkınlıklarımızı bağışla ve (yolunda) ayaklarımızı sağlam tut. Kâfir topluma karşı bize yardım et” demekten ibaretti.

      Âl-i İmran Sûresi 150 Hayır! Yalnız Allah yardımcınızdır. O, yardımcıların en hayırlısıdır.

      Âl-i İmran Sûresi 160 Allah size yardım ederse, sizi yenecek yoktur. Eğer sizi yardımsız bırakırsa, ondan sonra size kim yardım edebilir? Mü’minler, ancak Allah’a tevekkül etsinler.

      Nisâ Sûresi 45 Allah, sizin düşmanlarınızı çok daha iyi bilir. Allah, dost olarak yeter. Allah, yardımcı olarak da yeter.

      En’âm Sûresi 40 (Ey Muhammed!) De ki: “Söyleyin bakalım. Acaba size Allah’ın azabı gelse veya size kıyamet saati gelip çatsa (böyle bir durumda) siz Allah’tan başkasını mı çağırırsınız? Eğer doğru sözlü iseniz söyleyin.

      A’râf Sûresi 128 Mûsâ, kavmine, “Allah’tan yardım isteyin ve sabredin. Şüphesiz yeryüzü Allah’ındır. Ona, kullarından dilediğini mirasçı kılar. Sonuç Allah’a karşı gelmekten sakınanlarındır” dedi.

      A’râf Sûresi
      192 Hâlbuki onlar (edindikleri ilâhlar) ne onlara yardım edebilirler, ne de kendilerine yardım edebilirler.

      A’râf Sûresi 197 Allah’tan başka taptıklarınızın ise size yardım etmeğe güçleri yetmez. Onlar kendilerine de yardım edemezler.

      Enfal Sûresi 9 Hani Rabbinizden yardım istiyor, yalvarıyordunuz. O da, “Ben size ard arda bin melekle yardım ediyorum” diye cevap vermişti.

      Enfal Sûresi 10 Allah bunu, sadece bir müjde olsun ve onunla kalpleriniz yatışsın diye yapmıştı.Yardım ancak Allah katındandır. Şüphesiz Allah, mutlak güç sahibidir, hüküm ve hikmet sahibidir.

      Enfal Sûresi 26 O vakti hatırlayın ki siz yeryüzünde güçsüz ve zayıf idiniz. İnsanların sizi kapıp götürmesinden korkuyordunuz.Derken Allah sizi barındırdı, yardımıyla destekledi ve sizi temiz şeylerden rızıklandırdı ki şükredesiniz

      Enfal Sûresi 40 Eğer yüz çevirirlerse bilin ki Allah sizin dostunuzdur. O, ne güzel dosttur; O, ne güzel yardımcıdır!

      Enfal Sûresi 48 Hani şeytan onlara yaptıklarını süslemiş ve, “Bu gün artık insanlardan size galip gelecek (kimse) yok, mutlaka ben de size yardımcıyım.” demişti. Fakat iki taraf (savaş alanında) yüz yüze gelince (şeytan), gerisingeriye dönüp, “Ben sizden uzağım. Çünkü ben sizin görmediğiniz şeyler (melekler)(12) görüyorum. Ben Allah’tan korkarım. Allah, cezası çetin olandır” demişti.

      Tövbe Sûresi 51 De ki: “Bizim başımıza ancak, Allah’ın bizim için yazdığı şeyler gelir. O, bizim yardımcımızdır. Öyleyse mü’minler, yalnız Allah’a güvensinler.”

      Tövbe Sûresi 116 Şüphesiz göklerin ve yerin hükümranlığı yalnız Allah’ındır. O, diriltir ve öldürür. Sizin için Allah’tan başka ne bir dost, ne de bir yardımcı vardır.

      Yûnus Sûresi 38 Yoksa onu (Muhammed kendisi) uydurdu mu diyorlar? De ki: “Eğer doğru söyleyenler iseniz, haydi siz de onun benzeri bir sûre getirin ve Allah’tan başka, çağırabileceğiniz kim varsa onları da yardıma çağırın.

      Yusuf Sûresi 18 Bir de üzerine, sahte bir kan bulaştırılmış gömleğini getirdiler. Yakub dedi ki: “Hayır! Nefisleriniz sizi aldatıp böyle bir işe sürükledi. Artık bana düşen, güzel bir sabırdır. Anlattıklarınıza karşı yardımı istenilecek de ancak Allah’tır.”

      Ra’d Sûresi 11 İnsanı önünden ve ardından takip eden melekler vardır. Allah’ın emriyle onu korurlar.(4) Şüphesiz ki, bir kavim kendi durumunu değiştirmedikçe Allah onların durumunu değiştirmez. Allah, bir kavme kötülük diledi mi, artık o geri çevrilemez. Onlar için Allah’tan başka hiçbir yardımcı da yoktur.

      İbrâhim Sûresi 15 Peygamberler, Allah’tan yardım istediler ve her inatçı zorba hüsrana uğradı.

      İsrâ Sûresi 75 İşte o zaman sana, hayatın da, ölümün de katmerli acılarını tattırırdık. Sonra bize karşı kendine hiçbir yardımcı
      bulamazdın.

      Enbiyâ Sûresi 112 (Peygamber), “Ey Rabbim! Hak ile hüküm ver. Bizim Rabbimiz, sizin nitelemelerinize karşı yardımı istenecek olan Rahmân’dır” dedi.

      Hacc Sûresi 78 Allah uğrunda hakkıyla cihad edin. O, sizi seçti ve dinde üzerinize hiçbir güçlük yüklemedi. Babanız İbrahim’in dinine uyun. Allah, sizi hem daha önce, hem de bu Kur’an’da müslüman diye isimlendirdi ki, Peygamber size şahit (ve örnek) olsun, siz de insanlara şahit (ve örnek) olasınız.(10) Artık namazı dosdoğru kılın, zekâtı verin ve Allah’a sarılın. O, sizin sahibinizdir. O, ne güzel sahip, ne güzel yardımcıdır!

      Mü’minûn Sûresi 26 (Nûh), “Rabbim! Beni yalanlamalarına karşı bana yardım et!” dedi.

      Mü’minûn Sûresi 39 O peygamber, “Ey Rabbim! Yalanlamalarına karşı bana yardım et!” dedi.

      Furkân Sûresi 31 Biz, işte böyle, her peygamber için suçlulardan bir düşman yarattık. Yol gösterici ve yardım edici olarak Rabbin yeter.

      Ankebût Sûresi 22 Siz, yerde de gökte de (Allah’ı) âciz bırakacak değilsiniz. Sizin Allah’tan başka ne bir dostunuz, ne de bir yardımcınız vardır.

      Yâsîn Sûresi 74 Belki kendilerine yardım edilir diye Allah’ı bırakıp da ilâhlar edindiler.

      Şûrâ Sûresi 31 Yeryüzünde O’nu âciz bırakamazsınız. Sizin için Allah’tan başka hiçbir dost ve yardımcı yoktur.

      Ahkâf Sûresi 28 Allah’ı bırakıp O’na yakınlık sağlamaları için edindikleri ilâhlar kendilerine yardım etseydi ya!? Aksine onları yüzüstü bırakarak uzaklaşıp kayboldular. Bu, onların yalanı ve uydurmakta oldukları şeydir.

      Muhammed Sûresi 7 Ey iman edenler! Eğer siz Allah’a yardım ederseniz (emrini tutar, dinini uygularsanız), O da size yardım eder ve ayaklarınızı sağlam bastırır.

      Muhammed Sûresi 11 Bu, Allah’ın inananların yardımcısı olması, inkâr edenlerin ise, hiçbir yardımcısı bulunmamasından dolayıdır.

      Tahrîm Sûresi 2 Allah (gerektiğinde) yeminlerinizi bozmayı (ve kefaret ödemeyi) size meşru kılmıştır. Allah, sizin yardımcınızdır. O, hakkıyla bilendir, hüküm ve hikmet sahibidir.

    • Soru: Zamanınmızdaki tarikatlarda rabıta konusunda ben de hem fikirim ama geçmiş dönem evliyalar mesela SEYYİD ABDULKADİR GEYLANİ diyor ki zor durumda olduğunuzda yardım isteyin Allah’ın izniyle gelirim yardımınıza. Tevessül konusu hadislerde de geçiyo açıklayabilir misiniz bana konuyu

      Cevap: Abdulkadir Geylani, Müslümandır; fıkıhta Hanbeli mezhebine tabidir. Fakat tasavvufçular onun adına kitaplar basıp, onun ağzından böyle şirk dolu sözler eklemişlerdir bu kitaplara.

      İnsanlara “ibadet” nedir diye sorduğumuzda “namaz, oruç, hac, zekat” gibi amelleri sayarlar. Oysa bunların dışında ibadet olan daha birçok amel vardır. Bunlardan biri de “yardımına çağırmak”tır.

      Allah-u teala şöyle buyuruyor:

      “Yalnızca sana kulluk eder ve yalnızca senden yardım dileriz.” (Fatiha: 4)

      “Yalnızca sana kulluk ederiz” demek; bütün şirklerden uzak durarak, kendimizi şirkten tamamen arındırarak sana ibadet ederiz, demektir.

      “Senden yardım dileriz” demek; her konuda yalnız senden yardım isteriz, demektir. Çünkü gerçek kuvvet sahibi yalnız Allah’tır.

      “O’ndan başka çağırdıklarınız, bir çekirdek lifine bile sahip değildirler. Eğer onları çağırırsanız, sizin çağırınızı işitmezler; işitseler bile, size cevap vermezler. Kıyamet günü sizin ortak koşmanızı inkar ederler. Her şeyden haberdar olan Allah gibi hiç kimse sana haber veremez.” (Fatır: 13-14)

      “Ey Muhammed! De ki: “Allah’tan başka ilah sandığınız şeyleri çağırın. Onlar ne sizi uğradığınız zarardan kurtarabilirler ne de onu sizden uzaklaştırabilirler. Onların taptıkları da Rablerine daha yakın olmak için bir yol arar. Her biri Allah’a daha çok yaklaşmak için çalışır. O’nun rahmetini umarlar, azabından korkarlar. Elbette Rabbinin azabı korkulan azabdır.” (İsra: 56-57)

      “(Ey Muhammed!) De ki: “Allah’ı bırakıp da, ne göklerde ve ne de yerde zerre kadar bir şeye sahip olmadıkları, bunlardan hiçbir ortaklıkları bulunmadığı ve onlardan hiçbiri Allah’ın yardımcısı olmadığı halde, ilah diye ileri sürdeklerinizi haydi çağırın! O’nun katında kendisinin izin verdiğinden başkasının şefaati fayda vermez. Hatta onların kalblerinden korku giderilince (birbirlerine): “Rabbiniz ne dedi?” derler. Derler ki: “Hakkı.” (buyurdu). O Aliy’dir, Kebir’dir.” (Sebe: 22-23)

      Rasulullah sallAllahu aleyhi ve sellem şöyle buyuruyor:

      “Yardım istediğin zaman yalnızca Allah’tan yardım iste.” (Müslim)

      Hadisi şerifte yardımın sadece Allah’tan istenebileceği ve her şeyde O’na güvenilmesi gerektiği bildiriliyor.

      Bir kişi yalnız Allah’ın yapabileceği bir şey için Allah’tan başkasından yardım isterse büyük şirk işlemiştir.

      *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

      Enes b. Malik (r.a) şöyle demiştir:

      «Halk kıtlığa düştüklerinde, Ömer b. Hattab (r.a) Rasulullah (s.a.s)’in amcası Abbas b. Abdilmuttalib (r.a)’ye, yağmur yağması için Allah’a dua etmesini söyler ve:

      «Allah’ım! Bizler nebimiz hayatta iken ona dua ettirerek senden niyazda bulunurduk da bize yağmurlar ihsan ederdin. Şimdi de nebimizin amcasının duasıyla senden niyaz ediyoruz. Bize yine yağmur ihsan et» diye dua ederdi. Bu duayı edince yağmur yağardı.» (Buhari)

      Tevhid inancı, her çeşidiyle ibadetlerin yalnız Allah’a yapılmasını emreder. Her kim, küçük ya da büyük olsun ibadet hükmüne giren herhangi bir ameli Allah’tan başkasına yaparsa, tevhidi bozucu harekette bulunmuş, şirk koşarak müşrik sıfatını kazanmış olur. Burada şunu da belirtmemiz gerekiyor: Herhangi bir amelin Allah’tan başkasına yapıldığında şirk hükmüne girebilmesi, bu amelin Kur’an veya sünnette ibadet olarak vasıflandınlması şartına bağlıdır. Örneğin; dua etmek, yardıma çağırmak, kanunlarına teslim olmak, hakimiyetini kabul etmek, kurban kesmek, adak adamak gibi fiiller, Kur’an ve sünnette ibadet olarak vasıflandmldığı için bunlardan birisini Allah’tan başkasına yapan kimse müşrik olur. Allah (c.c) Muhammed (s.a.s)’i risalede görevlendirdiği anda, bu gerçeği kendisine vahyetmeye başlamış, La ilahe illAllah düsturunu dinin giriş kapısı göstererek, buna teslim olan kullarını her türlü şirkten temizlemiş, «yalnız Allah’a ibadet» şuurunu kalblerine yerleştirmişti. Ömer (r.a)’nun yukarıdaki yağmurun yağmaması gibi sıkıntılı bir anda, daha önceden vefat etmiş olan Rasulullah’ı yardıma çağırmayıp onu tevessül (vesile edinmek) edinmemesi ve bunun yerine yanlarında sağ olarak bulunan Abbas (r.a)’den, dua etmesini istemesi de La ilahe illAllah şuurunun kalbine yerleşmesindendi. Ömer (r.a), vefat etmiş olan Rasulullah (s.a.s)’i yardıma çağırması halinde, bunun kişiye fayda veya zarar vermeyecek halde olan bir ölüyü yardıma çağırmak, böylelikle de Allah’a şirk koşmak manasına geleceğini çok iyi biliyordu. Bu sebeple Abbas (r.a)’ya dua talebinde bulunmuştu.

  17. Kim ki Şeyh kalpten geçeni bilir derse veya inanırsa kafir olur..
    “De ki: {Göktekiler ve yerdekiler gaybı bilemezler, ancak Allah bilir. Onlar öldükten sonra ne zaman diriltileceklerinin de farkında değildirler}” ﴾Neml 65﴿.

    TARİKAT NEDİR ?
    Tarikat aracılık hizmetlerine denir. Allah cc ile kul arasında ki aracılık hizmetlerini yapan şirk-etin adıdır!. Bu aracılık hizmetleri her devirde bazı farklılıklar arzetmiştir. Peygamber a.s zamanında aracılık hizmetlerini putlar ve putcular yapıyordu. Günümüzde ise bu hizmetleri tarikatlar ve şeyhler yapıyor. İslam’da bu aracalılık hizmetlerine ŞİRK denir. Bu hizmeti alanlara verenlere ise müşrik denir.

    Andolsun, insanı biz yarattık ve nefsinin ona verdiği vesveseyi de biz biliriz. Çünkü biz ona şah damarından daha yakınız. ﴾Kaf 16﴿

    Kullarım, beni senden sorarlarsa, (bilsinler ki), gerçekten ben (onlara çok) yakınım. Bana dua edince, dua edenin duasına cevap veririm. O halde, doğru yolu bulmaları için benim davetime uysunlar, bana iman etsinler. ﴾Bakara 186﴿

  18. Δεν μου αρεσει ουτε να προσβαλω ουτε να με προσβαλουν ειμαι χριστιανη ορθοδοξη πιστευω στον θεο μου γιατι αλλιως δεν εχει νοημα να βαπτιζομαι πιστευω οτι καμια θρισκεια δεν πρεπει να επιβαλεται σε κανεναν ανθρωπο απο τη στιγμη που εχει συνηδισh και λογο γιατι δεν πιστευω να ειπαρχει θεοτητα που να επιβαλει να γινουν ολοι χριστιανοι η ολοι βουδιστες η οτι αλλο γιατι αμα δεν πιστευεισ με την καρδια σου σε οτι πιστευεις και απλα το ασπαζεσαι δεν ειναι αληθεια απλα παραπλανουμε τους εαυτους μας.. Διαβασα οτι ο Αλλαχ λεει πως δεν πρεπει να ασπαζομαστε τη θρησκεια παρα τη θελιση μας γιατι ειναι ψευτικη πιστη το ιδιο εχει πει και ο Χριστος αρα και απο τις δυο οψεις εμεις ειμαστε υπευθινοι για τις προτιμησεις και τις πραξεις μας.. θελω να ρωτησω γιατι δεν ειμαι παντογνωστης θα μπορουσε να μιλαμε για τον ιδιο Θεο με διαφορετικη ονομασια? ειδα αρκετα κοινα παντως μουσουλμανισμου και χριστιανισμου και πως γινεται τωρα στη στιγμη που ζουμε να γινεται πολεμος αλλαξοθρησκεια`ενω στις περισσοτερες θρησκειες το ασπαστεις ενα θρησκευμα πρεπει να γινεται μονο με βουλιση γιατι σκοτωνονται τοσος κοσμος με αυτη τη δικαιολογια γιατι τα αλλαζουν μονοι τους αρα οι ιδιοι που επιβαλουν την αλλαξοθρησκεια ειναι αμαρτωλοι θα ηθελα να μου τεκμηριωσετε την αποψη σας σχετικα με αυτα τα γεγονοτα

    • Ο Ιμπν αλ-Κάιγιμ αλ-Τζαουζίγια (ραχίμαχουλλάχ) είπε: “Ο Προφήτης δεν εξανάγκασε ποτέ κανέναν να ασπαστεί τη θρησκεία, αλλά πολέμησε εναντίον αυτών που κήρυξαν πόλεμο εναντίον του και τον πολέμησαν. Όσο γι’ αυτούς που συνήψαν συνθήκη ειρήνης μαζί του ή κήρυξαν εκεχειρία, ποτέ δεν τους πολέμησε και ποτέ δεν τους ανάγκασε να εισέλθουν στο Ισλάμ, όπως διέταξε ο Ύψιστος: Δεν υπάρχει καταναγκασμός στη θρησκεία διότι η αλήθεια έχει διαχωριστεί φανερά από την πλάνη, [Κοράνι, 2:256]. Η άρνηση στο εδάφιο μεταφέρει την έννοια της απαγόρευσης, ξεκάθαρα, δεν μπορείς να επιβάλεις τη θρησκεία σου πάνω σε κανέναν” (Hidayat Al-Hayara 237).

  19. και θα ηθελα να πω ακομα πως ο χριστιανισμος ειπηρξε πριν απο τον ισλαμισμο και ο ιδιος ο Μωαμεθ ειχε μιλησει για τον Χριστο την υπαρξη και τα θαυματα του και το κορανι εχει μεσα παρα παρα πολα απο την παλαια διαθηκη οπως εχει και απο τον βουδισμο ψαχνωντας βρηκα πολλες ομοιοτητες και για να μην παρεξηγηθω δεν ειμαι συκοφαντικη η προλυπτηκη για καμια θρησκεια μου αρεσει να τεκμιριωνονται οι αποψεις και χαρη στην ελευθερη βουληση να εκφρασω προβληματισμους και πιστευω

  20. Αγαπητέ φίλε Αλί, αναζητώ το θεολογικό μήνυμα που προκύπτει από τον στίχο 9:5 του Κορανίου:
    ” { فإذا انسلخ } خرج { الأشهر الحرم } وهي آخر مدة التأجيل { فاقتلوا المشركين حيث وجدتموهم } في حل أو حرم { وخذوهم } بالأسر { واحصروهم } في القلاع والحصون حتى يضطروا إلى القتل أو الإسلام { واقعدوا لهم كلَّ مرصد } طريق يسلكونه ونصب كل على نزع الخافض { فإن تابوا } من الكفر { وأقاموا الصلاة وآتوا الزكاة فخلُّوا سبيلهم } ولا تتعرضوا لهم { إن الله غفور رحيم } لمن تاب . ”
    ” And when the sacred months have passed, then kill the polytheists wherever you find them and capture them and besiege them and sit in wait for them at every place of ambush. But if they should repent, establish prayer, and give zakah, let them [go] on their way. Indeed, Allah is Forgiving and Merciful. ” (http://quran.com/9/5)
    ” Και όταν οι ιεροί μήνες περάσουν, τότε σφάξτε τους ειδωλολάτρες όπου τους βρείτε, και κάντε-τους αιχμαλώτους και πολιορκείστε-τους και κρυφτείτε και στήστε-τους ενέδρες, μετά αν μετανοήσουν και κάνουν συνέχεια προσευχές και πληρώνουν το φόρο για τους φτωχούς, αφήστε-τους το δρόμο ελεύθερο· ασφαλώς ο Αλλάχ συγχωρεί, είναι Φιλεύσπλαχνος. ”

    Μπορείς να με βοηθήσεις;

    • Το εδάφιο αυτό βρίσκεται στη Σούρα (κεφάλαιο) Ατ-Τάουμπα, που σημαίνει: “Η Μετάνοια” ή “Η Απαλλαγή” (Μπεράατ)’ ονομάζεται επίσης “Φαζίχα” κ.α. Το κεφάλαιο αυτό αποκαλύφθηκε 9 χρόνια ύστερα από την Εγίρα και ονομάζεται έτσι, διότι παραχωρήθηκε τεσσάρων μηνών προθεσμία στους κουφφάρ (άπιστους) της Αραβικής χερσονήσου, από τη στιγμή που αυτοί είχαν χαλάσει τη συμφωνία που είχαν συνάψει με τους με τους μουσουλμάνους και έτσι οι μουσουλμάνοι απαλλάχτηκαν από αυτή. Οι τέσσερις αυτοί μήνες είναι οι μήνες: “Σαββάλ”, “Δουλ-Κάντα”, “Δουλ-Χίτζτζα” και “Μουχάρραμ”. Η προθεσμία δεν αφορούσε τις φυλές Μπενί Ντάμρα και Κινάνα, που σεβάστηκαν τα όσα είχαν συμφωνηθεί με τους μουσουλμάνους.

      Λέγεται στο Άγιο Κοράνι:

      “Μια απαλλαγή απ’ τη συνθήκη που είχε γίνει με τους ειδωλολάτρες (που αυτοί παραβίασαν). Αυτή η απαλλαγή γίνεται απ’ τον ΑΛΛΑΧ και τον απεσταλμένο Του.

      Πορευθείτε για τέσσερις μήνες πάνω στη γη και μάθετε ότι δεν μπορείτε να βάλετε τον ΑΛΛΑΧ σε θέση αδυναμίας γιατί ο ΑΛΛΑΧ θα ντροπιάσει τους άπιστους” (Κοράνι, 9:1-2).

      Τα εδάφια αυτά (και ολόκληρο το κεφάλαιο “Ατ-Τάουμπα”) αποκαλύφθηκαν προς το τέλος του προφητικού κηρύγματος του προφήτη Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ), πριν και κατά τη διάρκεια της εκστρατείας στο Τάμπουκ και ορισμένα εδάφεια μετά την εκστρατεία (Şevkânî, II, 378;).

      Η απαλλαγή ήταν απαλλαγή από τη συνθήκη της Χουνταϊμπίγια, που είχε συναφθεί δύο χρόνια πιο πριν ανάμεσα στους μουσουλμάνους και τους ειδωλολάτρες. Μέλη της φυλής “Μπενί Μπάκιρ” (σύμμαχος φυλή με τους Μεκκανούς παγανιστές) σκότωσαν κάποια μέλη της φυλής “Χουζάα” (σύμμαχοι με τους μουσουλμάνους), προκλήθηκε γενικότερη αναστάτωση και η συνθήκη τς Χουνταϊμπίγια έσπασε.

      Λέγεται στο Ιερό Κοράνι:

      “Και μια γνωστοποίηση απ’ τον ΑΛΛΑΧ και τον απεσταλμένο Του στους ανθρώπους κατά την ημέρα του Μεγάλου Προσκυνήματος (Χατζ) ότι ο ΑΛΛΑΧ (ακυρώνει τη συμφωνία) με τους ειδωλολάτρες, καθώς και ο απεσταλμένος Του. Αν όμως μετανοιώσετε, θα είναι το καλύτερο για ‘σας, αν όμως αρνηθείτε την Πίστη, τότε μάθετε ότι δεν μπορείτε να βάλετε τον ΑΛΛΑΧ σε θέση αδυναμίας. Προειδοποίησε τους άπιστους με οδυνηρή τιμωρία” (Κοράνι, 9:3).

      Το σπάσιμο όμως αυτό όπως είπα και πιο πριν, δεν αφορούσε τις φυλές εκείνες που κράτησαν τη συμφωνία στο ακέραιο. Γι’ αυτό λέγεται στο Ιερό Κοράνι:

      “Η απαλλαγή αυτή δεν περιλαβάνει συμφωνία με ειδωλολάτρες που δεν παραβίασαν σε τίποτα ούτε βοήθησαν κανέναν εναντίον σας. Γι’ αυτό συμπληρώστε τις συμφωνίες σας μαζί τους μέχρι (το τέλος) της διάρκειας τους. Γιατί ο ΑΛΛΑΧ αγαπά τους δίκαιους” (Κοράνι, 9:4).

      Το εδάφιο καλεί σε πόλεμο εναντίον των ειδωλολατρών (και γενικά όσων) που ΠΡΩΤΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΑΝ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ που είχαν με τη μουσουλμανική κοινότητα. Λέει όμως (από τη μέση και μετά): “..Αν όμως μετανοιώσουν και διατηρήσουν την τακτική προσευχή και αποδώσουν τη ζακάτ (ελεημοσύνη), τότε αφήστε τους ελεύθερους. Γιατί ο ΑΛΛΑΧ είναι Αυτός που συγχωρεί, Πολυεύσπλαχνος”.

      Ας δούμε όμως και το επόμενο εδάφιο 9:6 το οποίο δεν το αναφέρεις και θα καταλάβετε αμέσως το γιατί:

      “Και αν κανείς απ’ τους ειδωλολάτρες σου ζητήσει άσυλο, παραχώρησε του το, ώστε να μπορεί να ακούει τα Λόγια του ΑΛΛΑΧ και έπειτα συνόδεψε τον (σε μέρος) όπου μπορεί να έχει ασφάλεια. Και αυτό επειδή είναι ένας λαός που αγνοεί” (Κοράνι, 9:6).

      Δώστε άσυλο σε αυτόν που θα το ζητήσει. Προστατέψτε όποιον σας το ζητήσει. Συνοδέψτε όποιον σας το ζητήσει, σε μέρος όπου θα μπορεί να είναι ασφαλής. Διδάξτε του το Ισλάμ, επειδή το αγνοεί. Δείξτε την αλήθεια σε όποιον είναι αμαθής. Λοιπόν;

      Το υπόλυπο εδώ

      http://alialyunani.wordpress.com/2013/04/26/%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%B4%CE%BF%CE%BE%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%BF%CF%81%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%BF%CF%85/

  21. Το να πιστέψει κανεις ότι έχει βρει την απόλυτη αλήθεια ή ότι ακόμα ακόμα αυτή η απόλυτη αλήθεια υπάρχει, δείχνει παρα πολλά για τον ψυχισμό του.
    Για να μην με παρεξηγήσεις , δεν λέω ότι δεν έκανες σωστά που ασπάστηκες το Ισλάμ , λέω ότι σωστά έκανες , απλά η σωστή σου απόφαση δεν πάρθηκε για τους λόγους που μπορεί να νομίζεις.
    Όλοι οι “σωσμένοι” άσχετα με την θρησκεία που διάλεξαν για να “σωθούν” έχουν κοινά χαρακτηριστικά.

    1. Έχουν αδυναμία να κατανοήσουν λεπτομέρειες και αποχρώσεις των πραγμάτων. Ο κόσμος των εκατομμυρίων αποχρώσεων του γκρίζου τους δημιουργεί σύγχυση. Για να γλιτώσουν από αυτή την σύγχυση ψάχνουν τον ΕΝΑ δάσκαλο , την ΜΙΑ αλήθεια , το ΕΝΑ βιβλίο , τον ΜΟΝΑΔΙΚΟ σωστό τρόπο να ζει κανεις. Το ότι αυτή η τάση τους έχει σχέση με διαφορα σύνδρομα (σύνδρομο δεν σημαίνει ότι είσαι τρελός φιλε , μην παρεξηγηθώ) που είχαν αρχίσει να διαφαίνονται από την παιδική ηλικία είναι σίγουρο.

    Αναφέρεις ότι συνέχισες να διαβάζεις με μανία θα έλεγα ένα βιβλίο που είπες ότι δεν σου άρεσε, το διάβαζες λες μέχρι 36 φορες την μέρα (καθαρά εμμονική συμπεριφορά)! Έκατσες στα καλά καθούμενα να μάθεις Τουρκικα μόνος σου ενώ ήσουν παιδί ακόμα.
    Όλα αυτά εσύ τα βλέπεις ως μια μεταφυσική κλίση , ότι κάτι μέσα σου σου έλεγε να πας στο Ισλάμ.
    Η επιστημονική εξήγηση φιλε μου είναι ότι βιώνοντας την σύγχυση που σου δημιουργούσε η πολυπλοκότητα της πραγματικότητας , έψαχνες το ΕΝΑ πράγμα που θα σε ηρεμούσε. Βλέπεις δεν φταίς εσύ , έτσι είναι φτιαγμένο το μυαλό σου , για ΕΝΑ πράγμα.

    2. Έχουν μια έντονα ναρκισσιστική προσωπικότητα. Νάρκισσος δεν είναι αυτός που κοιτάζεται στον καθρέφτη φίλε μου , είναι αυτός που … βάζει τον εαυτό του στον καθρέφτη για να τον κοιτούν οι άλλοι. Νάρκισσος είναι αυτός που θεωρεί τον εαυτό του σωσμένο και κάτοχο του βασιλειου των ουρανών , είναι αυτός που πάσχει από το σύνδρομο του εκλεκτού και του κατέχοντος την αλήθεια.
    Τα αλλα συνομήλικα σου παιδάκια λέγανε “μαθαίνω Αγγλικά” και εσύ έλεγες “μαθαίνω Τουρκικα” , ποιος κέρδιζε την προσοχή των άλλων , εσύ ή αυτά?
    Εσύ φυσικά! Όχι για καλο βεβαια , αλλα ο νάρκισσος αναζητά την προσοχή των άλλων με κάθε τρόπο. Μετά όταν όλο σου το σόι όπως μας λες είχε πέσει πάνω σου, όταν είδαν ότι στα καλά καθούμενα μετατρέπεσαι σε μουσουλμάνο, τι μεγαλύτερη ανταμοιβή για έναν νάρκισσο? Όλοι ασχολούνταν μαζί σου!
    Αλλα η μεγαλύτερη απόδειξη του ναρκισσιστικού σου χαρακτήρα είναι η ένταση με την οποια προσκολλήθηκες στην δήθεν σωτηρία σου. Φόρεσες κελεμπίες , άφησες μούσια , έμαθες κάθε στίχο , κάθε σούρα …. μούρα ή δεν ξέρω και εγώ πως τα λένε …. γιατί? Μα για να σωθείς φυσικά! Είσαι σωσμένος εσύ τώρα! Διαλεχτός! Και εμείς οι υπόλοιποι καταδικασμένοι στην κόλαση , στο σκοτάδι , χαμένοι μέσα στην αγνοιά μας. Σου αρέσει η εικόνα που δημιούργησες για τον κόσμο έτσι? Είσαι ο σωσμένος μέσα στους ξοφλημένους φίλε μου! Το πρόβλημα είναι ότι η εικόνα που δημιουργεί ο νάρκισσος για τον κόσμο γύρω του δεν είναι μόνιμη , αλλα αυτό θα το καταλάβεις αργότερα ….

    3. Πρόβλημα σεξουαλικότητας. Για κάποιο λόγο όλοι οι “σωσμένοι” σώζονται με την στέρηση του sex! Το ανέφερες ως το πρώτο βήμα προς την σωτηρία σου! Νομίζω ότι ο βασικός λόγος των περισσοτερων ανδρών προσήλυτων στο Ισλάμ είναι η αδυναμία τους να δεχτούν την γυναικεία σεξουαλικότητα. Αν δει κανεις τις μαρτυρίες τους είναι εμφανές , και είναι εμφανές και από την δικλη σου μαρτυρία.
    Μια θρησκεία που βάζει περιορισμούς στην σεξουαλικότητα ασκεί τεραστια έλξη σε τέτοιους ανθρώπους. Για εσένα και για τους περισσοτερους προσήλυτους, το Ισλάμ είναι η απάντηση στις …. Οιδιπόδειες προσευχές σας.

    Μπορεί να αναρωτηθείς πως είναι δυνατόν μετά από αυτά που είπα να θεωρώ ότι έχεις πάρει την σωστή απόφαση.
    Το πιστεύω αγαπητέ γιατί προφανώς αυτό ταίριαζε στην ψυχοσύνθεση σου και αυτό σου έδωσε ηρεμία. Είχες ανάγκη όλες οι λύσεις να βρίσκονται σε ένα βιβλιαράκι, βρήκες το βιβλιαράκι και ησύχασες. Είχες ανάγκη να νιώσεις ο σωσμένος μέσα σε μια θάλασσα αμαρτωλών (μα τι πριμαντόνα που είσαι τελικά …) και το ένιωσες. Είχες ανάγκη να πάψεις να νιώσεις απειλούμενος από την γυναικεία σεξουαλικότητα και …. ασφαλίστικες.
    Τέλος της ιστορίας.
    Τέλος? Όχι ακριβώς. Η εμπειρία μου μου λέει ότι ο δρόμος σου μάλλον θα έχει και άλλες στάσεις.
    Μετά από χρόνια θα καταλάβεις ότι υπάρχει τεραστια πολυπλοκότητα ακόμα και στην μια αλήθεια του ενός βιβλίου! Και αυτό θα σου δημιουργήσει σύγχυση και πάλι.
    Μετά από χρονια όλοι θα έχουν δεχτεί εσένα ως τον τύπο με τις κελεμπίες και ούτε και ο ναρκισσισμός σου θα ικανοποιείται πια.

    Τι θα γίνει στην επομενη σου στάση δεν ξέρω , πάντως από αυτά που βλέπω στο site σου , θα έχει ενδιαφέρον!

    • Καλησπέρα.

      Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείς τόσο “κακό” το να πιστεύει κάποιος σε μία θρησκεία ή στην ύπαρξη της αλήθειας. Λες για τις πολλές αποχρώσεις. Μα φυσικά μέρη της αλήθειας υπάρχουν παντού, σε όλες τις θρησκείες, ιδεολογίες κ.τ.λ. Μπορεί όμως ολόκληρη η αλήθεια να υπάρχει παντού; Αυτό, και με τη λογική ακόμα είναι αδύνατον. Γιατί λοιπόν η αναζήτηση της αλήθειας σου φαίνεται κάτι τόσο παράξενο;

      Δεν αναφέρθηκα σε 36 φορές την ημέρα αλλά μέσα στα τελευταία χρόνια από τότε που το διάβασα την πρώτη φορά. Τώρα το διαβάζω ξανά, είναι η 38η φορά. Δεν εννοούσα ότι ‘δεν μου άρεσε’. Την πρώτη φορά που το διάβασα μου φάνηκε κάπως παράξενο και ήμουν 15 χρονών. Κάποια πράγματα τότε δεν τα καταλάβαινα τόσο καλά. Όταν διαβάζω το Κοράνι ή όταν ακούω να το απαγγέλουν στα αραβικά, αισθάνομαι ότι μιλάει στην καρδιά μου. Κακό είναι; Εκατοντάδες άνθρωποι κάθε μέρα, χιλιάδες κάθε χρόνο -πολλοί από αυτούς επιστήμονες- ασπάζονται το Ισλάμ και οι περισσότεροι είναι γυναίκες. Θεωρείς ότι όλοι αυτοί έχουν πρόβλημα;

      Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τη γυναικεία σεξουαλικότητα αρκεί να την κρατάει κάθε γυναίκα ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΤΗΣ. Η γυναίκα δεν είναι ένα κομμάτι κρέας προς πούλημα. Η γυναίκα είναι σαν ένα κόσμημα που καλύπτεται από βελούδο.

    • Είναι ψέματα ότι βρισκόμαστε μέσα σε μία λαοθάλασσα αμαρτωλών; Δεν είναι ο κόσμος μας κόσμος της ψευτιάς και της ανηθικότητας;

      Στο Ισλάμ πάντως η σεξουαλικότητα ή το σεξ αυτό καθεαυτό δεν είναι κάτι κακό. Δεν θεωρείται ως κάτι το αναγκαίο κακό όπως στον Χριστιανισμό. Αυτό που είναι κατακριτέο και μη αποδεκτό, είναι η μοιχεία και η πορνεία (το σεξ εκτός γάμου). Μια φορά όταν ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε στους Σαχάμπα (Συντρόφους) του ότι “το νόμιμο ζευγάρι, αμείβεται από το Θεό για τις σεξουαλικής επαφές του”, εκείνοι αποκρίθηκαν με έκπληξη λέγοντας: “Πώς αμείβεται κανείς για κάτι που κάνει για τη δική του απόλαυση”; και ο Προφήτης απάντησε: “Ας υποθέσουμε ότι ικανοποιείτε τις ανάγκες σας παράνομα, δεν θα τιμωρηθείτε για αυτό”; Απάντησαν καταφατικά. Τότε τους είπε: “άρα όταν ικανοποιείτε τις ανάγκες σας νόμιμα με τις γυναίκες σας, τότε ανταμείβεστε, δηλαδή είναι μια πράξη λατρείας” (Sahih Muslim; an-Nasaa’ee, al-’Ishrah; & Ahmed ibn Hanbal, al-Musnad;).

      • Όχι Αλή , ο κόσμος δεν είναι μια θάλασσα αμαρτωλών , γύρω μας δεν υπάρχει μόνο ψευτιά και ανηθικότητα.
        Εγώ γύρω μου βλέπω τίμιους ανθρώπους , ανθρώπους που αγωνίζονται να μορφωθούν και να προκόψουν οι νεότεροι , να μεγαλώσουν σωστά τα παιδιά τους οι μεγαλύτεροι και να στηρίξουν όσο μπορούν τις οικογένειες τους οι γέροι.
        Βλέπω , μόχθο , αγωνία αλλα και χαρά της ζωής.
        Βλέπω ανθρώπους που αν έχουν ένα κατοστάρικο να πάνε στα παιδιά τους και έχεις πρόβλημα, τα πενήντα θα σου τα δώσουν.
        Βλέπω ανθρώπους που δεν είναι τέλειοι , κάνουν λάθη αλλα όταν πέφτουν ξανασηκώνονται και λένε μια ειλικρινή συγγνώμη.

        Αυτά εσύ δεν τα βλέπεις γιατί ΔΙΑΛΕΞΕΣ να μην τα δεις.
        ΔΙΑΛΕΞΕΣ να δεις μόνο την μαύρη πλευρά γιατί αυτή ταίριαζε στην δική σου ψυχική διάθεση.
        ΔΙΑΛΕΞΕΣ να κρυφτείς πίσω από ένα μούσι και μια κελεμπία και να μουρμουρίζεις ακατάληπτα για τους γύρω σου λόγια.
        Ήξερες πολύ καλά τι έκανες , ήξερες ότι όλο αυτό θα σε απομόνωνε από όλα αυτά τα ωραία πράγματα που πριν σου περιέγραψα.
        Αν εγώ πάω στην Σαουδική Αραβία , κάνω τα μαλλιά μου μοχικάνα και ακούω death metal θα γίνω αποδεκτός? Θα γίνω κομμάτι του συνόλου? Θα γίνω αποδεκτης της καλοσύνης και της ευσπλαχνίας τους? Όχι φυσικά. Αλλα ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ δεν θα γίνω , εν γγώσει μου και μετά από δική μου απόφαση , μιας και ξέρω ότι αυτό που κάνω είναι για αυτούς ξένο και αλλόκοτο.

        Τόσοι μουσουλμάνοι γύρω μας , εγώ κελεμπίες και μουσεία σε στιλ Μπιν Λάντεν δεν βλέπω , εσύ γιατί τα κοτσάρισες ρε Αλή?
        Μην κοροϊδευόμαστε , θες να προκαλείς και θέλεις να απομονωθείς μιας και τίποτα δεν είναι αρκετά καλό για εσένα , παντού αμαρτωλοί …… και κολοκύθια τούμπανα.
        Σε χαρακτήρισα πριν πριμαντόνα και δεν ήταν τυχαίο, είσαι πριμαντόνα.
        Σαν πριμαντόνα κανείς δεν σε καταλαβαίνει.
        Σαν πριμαντόνα θέλεις όλοι να σε προσέχουν (“κοιτάξτε με, φόρεσα την στολή του Μπιν Λάντεν και δεν είναι απόκριες”)
        Σαν πριμαντόνα είσαι περιτριγυρισμένος από ανθρώπους που δεν είναι αρκετά καλοί για εσένα.

        Μια χαρά καλοί άνθρωποι είμαστε , εσύ ψάξου ….

        • Προφανώς υπάρχουν και “καλοί” άνθρωποι, άνθρωποι που κάνουν αγαθοεργίες, άνθρωποι που έχουν ψυχή και καρδιά. Δεν διαφωνώ. Αν όμως κάνεις ότι δεν βλέπεις το ψέμα, την απάτη, την ανηθικότητα, την κοροϊδία κ.τ.λ., θεωρώ ότι εθελοτυφλείς.

          Και όχι, δεν επιθυμώ να με προσέξουν οι άλλοι ούτε να κάνω επίδειξη με την κακή έννοια που εννοείς εσύ. Επιθυμώ να με αποδεχτούν. Δεν κάνω τίποτα κακό ούτε ανήθικο, ώστε να κατηγορηθώ για κάτι.

            • Και εσυ δεν θα μας λες συναιχεια για τον αραβικο πολιτισμο!!!!!!!και για το ισλαμ!!!!!αφου το ξερεις η ΔΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ!!!!Η ΔΥΣΗ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΕ ΕΦΕΡΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!!!ΕΝΩ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΑΣΙΜΩ ΕΠΙΑΣΕ ΤΑΒΑΝΙ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!!!ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΤΗΓΩΡΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΗΛΙΤΙΣΜΟ ΔΙΧΝΩΝΤΑΣ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΚΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ!!!ΘΕΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΜΕΓΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΧΑΡΑ ΣΟΥ!!!!ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ!!!!ΣΥΝΕΧΙΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ ΣΤΗΝ ΔΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΟΥΓΚΛΑ ΣΤΗΣ ΙΣΛΑΜΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ!!!!ΠΟΥ ΑΝ Η ΔΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΑ ΦΟΡΕΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ ΕΚΕΙΝΗ ΣΤΗΣ ΙΣΛΑΜΙΚΕΣ ΧΙΛΙΕΣ!!!!!ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΥΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ!!!!ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΚΑΤΙ ΑΣΕ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΑΙ ΔΕΣ ΤΗΣ ΔΙΚΙΕΣ ΣΟΥ!!!!!ΒΓΑΛΤΕ ΠΡΩΤΑ ΕΣΥΣ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΔΟΚΑΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΑΓΚΑΘΑΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΣΗ!!!!ΚΑΙ ΟΣΩ ΓΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΣΕΙ ΤΙΝ ΞΕΡΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΗΝ ΦΩΒΑΣΕ!!ΔΥΣΗ=ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
              ΙΣΛΑΜ=ΤΖΙΧΑΝΤ!!!!

          • Λοιπόν, κανείς δεν αρνήθηκε την τεχνολογική πρόοδο και αυτά που αναφέρεις ως επιτεύγματα του δυτικού “πολιτισμού”. Ξέχασες όμως να πεις τί συνέβαινε στον Ισλαμικό Κόσμο όταν στην Ευρώπη υπήρχε ο Μεσαίωνας.

            http://ex-amaxis.gr/?p=417

          • Οι μουσουλμάνοι είναι εκείνοι από τους οποίους ξεπήδησε ένας από τους πιο φωτισμένους πολιτισμούς, που διδάχτηκε από την ελληνική φιλοσοφία και γέννησε την δική του. Είναι εκείνοι που χτίσανε την Αλάμπρα στην Ανδαλουσία και ζούσαν σε πόλεις με πανεπιστήμια, νοσοκομεία, τρεχούμενο νερό και αποχέτευση όταν οι πόλεις της Δύσης ήταν χωριά και σκοτεινοί μεσαιωνικοί λασπότοποι.

            Είναι εκείνοι που γέννησαν την άλγεβρα και έσωσαν μεταφράζοντάς τα στα αραβικά τα κείμενα του Αριστοτέλη, μεταλαμπαδεύοντας στη συνέχεια την ελληνική φιλοσοφία στην σκοτεινή μεσαιωνική Ευρώπη.

            Το επίτευγμα του Ισλάμ είναι ότι έστησε τις υποδομές και τους θεσμούς για την εκπαίδευση και την ενασχόληση των ανθρώπων με την φιλοσοφία και τις επιστήμες.

            Γιατί άραγε την εποχή που άνθιζαν τα πανεπιστήμια της Βαγδάτης και της Κόρδοβας , που στην Δαμασκό και στην Βαγδάτη λειτουργούσαν νοσοκομεία και Ιατρικές σχολές, στο Ισλάμ γεννήθηκε ένας Αλ-Κίντι, ένας Αβερρόης, ένας Alhazen,ένας Ιμπν Χαλντούν, ένας Al-Farabi ….. και άλλοι πολλοί, αμέτρητοι. Γιατί όλοι αυτοί γεννήθηκαν στο Ισλάμ και όχι στην σκοτεινή τότε Ευρώπη; Να σημειώσω ότι πολλοί από τους προαναφερόμενους καταδικάστηκαν όχι για τα επιστημονικά τους επιτεύγματα αλλά για τις αιρέσεις τις οποίες διατύπωσαν.

            Μόνο αργότερα στον ύστερο μεσαίωνα και στην αναγέννηση ιδρύθηκαν από την χριστιανική εκκλησία τα πανεπιστήμια της Ευρώπης, στην Μπολόνια,στη Σαλαμάνκα, στην Πάδοβα, στο Παρίσι, στο Κέμπριτζ, στην Οξφόρδη . Τότε ξεκίνησε στην Ευρώπη η διαδικασία που θα γεννούσε μια μέρα τον Διαφωτισμό.

            Τα έργα των ανθρώπων είναι δικά τους δημιουργήματα, άλλα κανένας δεν δημιουργεί σε πολιτισμικό κενό και η επικρατούσα θρησκεία διαμορφώνει (πολύ περισσότερο τότε) το πολιτισμικό περιβάλλον. Οι μουσουλμάνοι δυστυχώς ΞΕΧΑΣΑΝ τη θρησκεία τους γι’ αυτό σήμερα ζουν τον “Μεσαίωνα” τους.

            Στο βιβλίο “Τα τέκνα του Αριστοτέλη” του Richard Rubenstein είναι πολύ ωραία καταγεγραμμένη η συνεισφορά του Ισλάμ στον Ευρωπαϊκό πολιτισμό.

            Αλλά ποιος τους ξέρει αυτούς στην Ελλάδα;
            Βλέπεις όλοι αυτοί είναι “Τούρκοι”, “μουσουλμάνοι βρομιάρηδες” , “άραβες καμηλιέρηδες” ,”αραπάδες”, “οσφυοκάμπτες”,”απολίτιστοι”, “βάρβαροι”.

            Εδώ ξέρουν τον Πλάτωνα , τον Αριστοτέλη και δυο-τρεις αρχαίους, κι’ αυτών μόνο τα ονόματα γνωρίζουν οι περισσότεροι, ίσα ίσα για να κοκορεύονται για τους “αρχαίους πρόγονους” (και δεν κοιτάνε τα χάλια τους).

            Το Ελληνόφωνο Ορθόδοξο μιλλέτ προκειμένου να αποκτήσει εθνική συνείδηση μετατράπηκε σε έναν λασπότοπο από ορθόδοξους χριστιανικούς ‘μεντρεσεδές’ που ξέρναγαν χολή για όλους τους άλλους (μουσουλμάνους, Εβραίους, κουτόφραγγους κλπ.).

            Έτσι σήμερα καταλήξατε και εσείς (οι ορθόδοξοι Έλληνες συμπατριώτες μου), σε μία φάρσα της Ιστορίας, ένα πολιτισμικό αστείο.

        • Όσοι γνωρίζουν τον Οσάμα μπιν Λάντεν από την εφηβική του ηλικία, λένε ότι ήταν ένας έφηβος πρόσχαρος, οργάνωνε ταξίδια αναψυχής με τις παρέες του, του άρεσε να καθοδηγεί τους άλλους, του άρεσαν τα σπορ, έδινε συμβουλές και ήταν πολύ θρησκευόμενος.

          Μεγαλώνοντας, λένε ότι ζούσε λυτά. Στα 4 σπίτια που είχε για τις συζύγους του, απουσίαζαν καρέκλες και άλλα έπιπλα πολυτελείας. Του άρεσε να κάθεται και να κοιμάται στο πάτωμα, ενώ προσευχόταν 5 φορές την ημέρα σε τζαμί. Κάποιος ιμάμης (που δεν σου αναφέρω το όνομα του επειδή περιέπεσε σε αίρεση) αναφέρει μάλιστα ότι όταν κάποτε η αδερφή του του ζήτησε χρήματα για να αγοράσει ένα σπίτι και να μην μένει στο ενοίκιο, το θεώρησε πολυτέλεια και προτίμησε να δώσει χρήματα για το Τζιχάντ.

          Παράτησε τις επιχειρήσεις του και την πολυτέλεια και πήγε να πολεμήσει στο Αφγανιστάν εναντίον των άπιστων Σοβιετικών,όπου ζούσε σε σπηλιές. Κοιμότανε 2-3 ώρες και περνούσε τον περισσότερο χρόνο του σε προσευχή, ασκήσεις σκοποβολής κ.α. Λένε ότι ανα πάσα στιγμή ήταν έτοιμος να υπογράψει επιταγές (όχι ακάλυπτες) εκατομμυρίων για να δώσει χρήματα προς όφελος του αγώνα. Λέγεται ωστόσο ότι στηρίχθηκε και από Μυστικές Υπηρεσίες γνωστών χωρών.

          Ωστόσο, όλα αυτά πριν ασπαστεί την ιδεολογία/αίρεση του Τακφιρισμού/Χαριζιτισμού. Από αγωνιστής μετατράπηκε σε φανατικός τρομοκράτης Τακφίρι/Τζιχάντι/Κούτμπι (όροι που αποδίδουν την αίρεση στην οποία ανήκε). Επηρεάστηκε από τα γραπτά του Σάιντ Κουτμπ, ο οποίος ήταν ο ιδεολογικός ‘πατέρας’ της λεγομένης σύγχρονης ‘ισλαμικής’ τρομοκρατίας. Κήρυττε ότι οι περισσότεροι μουσουλμάνοι ήταν άπιστοι, ότι οι μουσουλμάνοι στις χώρες τους έπρεπε να επαναστατήσουν ενάντια στις κυβερνήσεις τους κ.α. Από αυτόν επηρεάστηκε και ο πρώην νούμερο 2 και νυν αρχηγός της Αλ-Κάιντα ο Αϊμάν αλ-Ζαουάχρι αλλά και άλλοι όπως ο Άμπου Κατάντα αλ-Φιλιστίνι (ο Μπιν Λάντεν μπροστά του ήταν πρόβατο) από την Ιορδανία, ο Όμαρ Αμπντουρ-Ραχμάν από την Αίγυπτο (βρίσκεται στις Η.Π.Α. στη φυλακή) αλλά και διάφορες τρομοκρατικές και τζιχαντιστικές ομάδες (Αδερφοί Μουσουλμάνοι, Γκαμάα αλ-Ισλαμίγια, Χαμάς, Αλ-Κάιντα, ΙΣΙΣ, Ανσάρ ας-Σαρία κ.α.).

          Δεν αρνούμαι το Τζιχάντ. Το Τζιχάντ είναι μέρος του Ισλάμ αλλά έχει κανόνες. Δεν είναι Τζιχάντ ούτε είναι ισλαμικό το να βάζεις βόμβες σε κτήρια, σε αεροπλάνα, σε αυτοκίνητα, δεν είναι Τζιχάντ το να σκοτώνεις στα καλά καθούμενα αθώους ανθρώπους, γυναίκες, ηλικιωμένους, παιδιά.. δεν είναι Τζιχάντ το να ζώνεσαι με εκρηκτικά και να ανατινάζεσαι μέσα σε μία καφετέρια ή σε ένα λεωφορείο κ.α.

          Κακώς αποκαλείται ο Οσάμα μπιν Λάντεν ως ‘σέιχ Οσάμα’. Δεν ήταν ‘σέιχ’ ούτε θεολόγος. Σπούδασε πολιτικός μηχανικός και δεν είναι γνωστό να έχει παρακολουθήσει μαθήματα κοντά στους λογίους και νομομαθείς του Ισλάμ.

          Ο Οσάμα μπιν Λάντεν και όλοι όσοι σκεφτόντουσαν και σκέφτονται σαν αυτόν, διέπραξαν και συνεχίζουν να διαπράττουν εγκλήματα στο όνομα του Ισλάμ και του Τζιχάντ και δικαίως χαρακτηρίζονται ως τρομοκράτες. Ο Οσάμα από ένας ευγενικός νέος και μαχητής, μετατράπηκε με τα χρόνια σε φανατικό τρομοκράτη που στήριζε εγκληματικές πράξεις και δολοφονίες στο όνομα του Ισλάμ, παρά το γλυκομίλητο ύφος του.

          Οι πράξεις του αλλά και οι λανθασμένες του αντιλήψεις όσων αφορά το τακφίρ (το να θεωρείς κάποιον ως άπιστο) και το Τζιχάντ, δεν ανήκουν στην Αχλου’ς-Σούννα ουά’λ-Τζαμάα ή Σαλαφίγια (δηλαδή στην ισλαμική ορθοδοξία). Επομένως ο Οσάμα μπιν Λάντεν δεν μπορεί να θεωρείται ως πρόσωπο προς μίμηση, όχι τουλάχιστον ολοκληρωτικά. . Πάντως, στο Ισλάμ απαγορεύεται η οποιαδήποτε συμπάθεια για την αίρεση και τον αιρετικό, έστω και στο ελάχιστο.

          Ο Σουφιάν αλ-Θάουρι (ραχίμαχουλλάχ), -από τους πρώτους μουσουλμάνους λογίους- είχε πει ότι: “Η αίρεση είναι πιο αγαπητή στον Σατανά από την αμαρτία, επειδή από την αμαρτία μπορείς να μετανοήσεις. Από την αίρεση όμως δεν μετανοείς εύκολα” (Al-Lalikai).

  22. Γρ;aφεις: ” Οι μουσουλμάνοι δυστυχώς ΞΕΧΑΣΑΝ τη θρησκεία τους γι’ αυτό σήμερα ζουν τον “Μεσαίωνα” τους.”
    Αυτό αγαπητέ που είπες είναι καθαρή αποδοχή των ιδεών του Sayyid Qutb.
    Μας λες δηλαδή ότι οι μουσουλμάνοι βρίσκονται στην κατάσταση που ονομάζεται Jahiliyyah , σε κατάσταση άγνοιας και η πτώση του πολιτισμού τους οφείλεται σε αυτό.
    Ακριβώς ότι έλεγε και ο Qutb.
    Το πρόβλημα με αυτό είναι ότι οι θεωρίες του Qutb άνοιξαν την πόρτα στον Ισλαμικό εξτρεμισμό και (όχι άδικα) θεωρούνται το θεωρητικό υπόβαθρο πίσω από οργανώσεις όπως η Αλ Κάιντα και Ισλαμική Τζιχάντ. Ο σημερινός αρχηγός της Αλ Κάιντα, ο Al Zawhiri ήταν μαθητής του Qutb.

    Δεν σε κατηγορώ για τρομοκράτη , λέω απλά ότι αυτά που λες είναι ΑΙΡΕΤΙΚΑ.
    Αν οι μουσουλμάνοι έχουν ξεχάσει την πίστη τους όπως λες ,τότε είναι ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ , και αν είναι αποστάτες τότε η δράση της ISIS απέναντι τους είναι ορθή και δικαιολογημένη.
    Λες στο σχόλιο σου για τον Bin Laden ότι ερμήνευσε λάθος την έννοια του τακφίρ , αλλα αν οι μουσουλμάνοι έχουν ξεχάσει την πιστη τους όπως λες εσύ, τότε δεν την ερμήνευσε λάθος!
    Διαφωνείς στα λόγια με τον Bin laden αλλα συμφωνείς θεωρητικά με τον πνευματικό πατέρα του!
    Κάτι δεν μας λες καλά …..

    • Ο μουσουλμάνος μετανάστης σε δυτικές χώρες, είναι υποχρεωμένος να σέβεται τη χώρα που τον φιλοξενεί.

      Ο Μουσουλμάνος σε μη Ισλαμική χώρα

      http://ahmadeldin.org/2014/03/21/mousoulmanos-se-mh-islamikh-xwra/

      Το μεταναστευτικό από την σκοπιά του Ισλάμ

      http://ahmadeldin.org/2014/09/22/metanasteutiko-islam/

    • Ο ορισμός ότι οι μουσουλμάνοι ζουν «Μεσαίωνα» (εξαιτίας ότι απομακρύνθηκαν από την Σούννα) ίσως να είναι επιεικής αν κρίνουμε από τα λεγόμενα του ΑΛΛΑΧ και του Προφήτη μας.

      Ο Θαουμπάν είπε ότι ο Απόστολος του Αλλάχ صلى الله عليه وسلم είπε: «Σύντομα τα έθνη θα μαζευτούν γύρω σας (να σας επιτεθούν) σαν να πρόκειται να γευματίσουν γύρω από ένα μεγάλο τραπέζι/πιάτο.» Κάποιος είπε «Μήπως θα είναι γιατί θα είμαστε λίγοι εκείνες τις ημέρες;» Είπε «Όχι, θα είστε πολλοί σαν τον αφρό του ποταμιού (η κάτι παρόμοιο) αλλά άχρηστοι και ο Αλλάχ θα πάρει τον φόβο από την καρδιά των εχθρών σας (που είχαν για εσάς) και θα ρίξει στην καρδιά σας «Ουάχν» (αδυναμία). Κάποιος του είπε «Και τι είναι το Ουάχν Απόστολε του Αλλάχ;» Είπε: «Η αγάπη για αυτόν τον κόσμο και αντιπάθεια για τον θάνατο» [Αυθεντικό χαντίθ: Σαχίχ απο τον λόγιο Μουχάντιθ αλ-Αλμπάνι]

      Ο Ύψιστος λέει:
      «Κι ας προσέξουν εκείνοι που αντικρούουν (δεν τηρούν) τη διαταγή του Αποστόλου ότι θα τους συμβεί κάποια δοκιμασία ή θα πέσει πάνω τους αβάσταχτη τιμωρία» (Κοράνι, 24:63)

      [ότι θα τους συμβεί κάποια δοκιμασία]: Εδώ η λέξη «δοκιμασία» (Φίτνα – فتنة) αναφέρεται στην υποκρισία η στην απιστία η στην καινοτομία. Κατανοούμε λοιπόν ότι η προειδοποίηση είναι αρκετά σοβαρή για αυτούς που εναντιώνονται στην Σούννα του Προφήτη. Ο μεγάλος λόγιος Ιμάμης Άχμαντ ανέφερε για το συγκεκριμένο χωρίο ότι η λέξη Φίτνα αναφέρεται στο Σίρκ (πολυθεϊσμό, αποδίδοντας στον Αλλάχ ψεύτικες θεότητες) {Ίμπν Καθίρ, τόμος 7 σελ 133}

      Από τον Αμπντάλλα Ίμπν Ούμαρ που είπε: «Ο Απόστολος του Αλλάχ (صلى الله عليه وسلم) στράφηκε προς εμάς και μας είπε: {Ω εσείς οι Μουχατζιρήν (οι πρώτοι Μουσουλμάνοι που μετανάστευσαν από την Μέκκα στην Μεδίνα), υπάρχουν πέντε πράγματα με τα οποία θα δοκιμαστείτε, και αναζητώ καταφύγιο στον Αλλάχ σε περίπτωση που θα τα ζήσετε (και είναι τα εξής):
      ~Η ανηθικότητα θα εμφανιστεί ανάμεσα στους ανθρώπους, σε τέτοιο βαθμό, ώστε θα την διαπράττουν ανοιχτά, με αποτέλεσμα να ακολουθήσουν και να εξαπλωθούν ανάμεσα τους επιδημίες και ασθένειες οι οποίες δεν ήταν γνωστές στους προκατόχους τους.
      ~Θα κλέβουν στο ζύγισμα και στο μέτρημα με αποτέλεσμα να προσβληθούν με χρόνια γεμάτα δυσκολίες, από πείνα, και την αδικία των κυβερνητών τους.
      ~Θα αρνούνται να δώσουν την Ζακά (ελεημοσύνη προς τον φτωχό) από τον πλούτο τους με αποτέλεσμα η βροχή να παρακρατηθεί για αυτούς στον ουρανό, και αν δεν ήταν για τα ζώα, τότε δεν θα έπεφτε βροχή επάνω τους.
      ~Θα παραβιάζουν την συμφωνία που έχουν με τον Αλλάχ και τον Απόστολο Του με αποτέλεσμα ο Αλλάχ να δώσει την δυνατότητα στους εχθρούς τους να υπερισχύσουν πάνω τους και να αρπάξουν ότι έχουν στα χέρια τους.
      ~Εάν οι κυβερνήτες τους δεν αποφασίζουν σύμφωνα με το βιβλίο του Αλλάχ (Κοράνι) και δεν αναζητήσουν κάθε καλό από αυτό που ο Αλλάχ αποκάλυψε, τότε θα τους κάνει να πολεμούν μεταξύ τους}» [Sunan Ibn Majah, no. 4019]

      Ο Σάηντ Κούτμπ αυτό που έλεγε είναι ότι οι Μουσουλμάνοι ζουν σε γενική Τζαχιλίγια, και αυτό ως χαρακτηρισμός είναι άστοχο. Επίσης έκανε τακφίρ [δηλαδή χαρακτήριζε ως άπιστες] στις Μουσουλμανικές κοινωνίες. Μεγάλη διάφορα. Άλλο να χαρακτηρίζεις με βάση την Σούννα την σημερινή κατάσταση και να συμβουλεύεις μέσω Ντάουα (πρόσκλησης στο Ισλάμ), και άλλο να χαρακτηρίζεις με άγνοια και με τακφίρ.

  23. Εξήγησα ποια θα πρέπει να είναι η στάση ενός μουσουλμάνου μετανάστη σε μια μη Ισλαμική χώρα. Ο μουσουλμάνος θα πρέπει να σέβεται τη χώρα που τον φιλοξενεί και να σέβεται τους νόμους της (ασχέτως εάν δεν τους ασπάζεται).

    • Μπορεις να μου πεις για αυτο εδω το λινκ!!!!!ΕΓΩ ΠΡΩΣΟΠΙΚΑ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΕΥΘΥΝΩΜΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΩ!!!!ΟΥΤΕ ΕΣΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥ ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΤΑΙ!!!!ΝΙΩΘΟ ΕΝΑ ΦΟΒΕΡΩ ΠΟΝΩ ΨΥΧΙΚΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ!!!ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ!!!!ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΑ!!!ΟΠΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΗ ΚΑΙ ΟΠΙΟΣ ΑΝΤΕΞΗ!!!http://aegeanhawk.blogspot.gr/2012/10/150_812.html?m=1

      • Η μετάφραση που χρησιμοποιείται στο άρθρο στο οποίο με παραπέμπεις, είναι η μετάφραση Δαρεμά του 1975 που αλλοιώνει το νόημα του Κορανίου και παραλείπει ολόκληρα εδάφια.

        Σταμάτα να το παίζεις θιγόμενος και δήθεν προσβεβλημένος. Αυτό το άρθρο -όπως και άλλα παρόμοια άρθρα- έχουν απαντηθεί από τους μουσουλμάνους. Παραθέτετε άρθρα του Κορανίου -πολλά από τα οποία λάθος μεταφρασμένα- εκτός συμφραζομένων, έτσι ώστε να δίνετε μία όψη στο Ισλάμ η οποία δεν ισχύει

        Η απάντηση στις βλακείες που μου έστειλες εδώ:

        http://alialyunani.wordpress.com/2013/04/26/%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%B4%CE%BF%CE%BE%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%BF%CF%81%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%BF%CF%85/

  24. Τα να διαγράψεις τα σχόλια μου κρατώντας τις περισότερες απαντήσεις που έδωσες σε αυτά είναι το λιγότερο γελοίο.
    Αν δεν σου είναι πρόβλημα μπορείς να μου πεις τους λόγους που σε οδήγησαν σε αυτή την γελοία πράξη? στείλε μου μαιλ.
    Ρε Αλή τον εαυτό σου κοροϊδεύεις , κανέναν άλλον ….
    Ούτε παιδί του δημοτικού δεν θα έκανε τέτοια χαζομάρα ….
    Στην τελική έχω τα σχόλια μου σε print screen , μπορώ να σε εκθέσω σαν ψεύτη εύκολα ….

    • Δεν έσβησα μόνο δικά σου σχόλια. Αυτή η ενότητα είχε γεμίσει με πολλά σχόλια. Έσβησα τουλάχιστον 90 σχόλια, όχι μόνο δικά σου. Κυρίως υβριστικά και σχόλια που περιείχαν ειρωνία.

  25. Δεν πειράζει , φτηνά την γλίτωσα με μια διαγραφή σχολίου , τίποτα δηλαδή.
    Αλλού θα με κρεμάγανε για αυτά που είπα.
    Για δες εδώ τον μουσουλμανικό μεσαίωνα εν δράση , πρέπει να σε κάνουν πολύ …. περήφανο τέτοιες ειδήσεις.

    A Pakistani court has upheld the death penalty for a Christian woman convicted of blasphemy in 2010.
    Asia Bibi was found guilty of making derogatory comments about the Prophet Muhammad during an argument with a Muslim woman.
    The Lahore High Court rejected her appeal against the sentence passed by a lower court. Her lawyers have vowed to take the case to the Supreme Court.
    Ms Bibi’s sentence in 2010 sparked global condemnation.
    Two prominent politicians – Punjab governor Salman Taseer and minorities minister Shahbaz Bhatti – were both murdered the following year for calling for reforms to blasphemy laws in the wake of her trial.
    Ms Bibi consistently denied the allegations against her, saying they stemmed from an argument with a group of women over a pot of water.
    Blasphemy is a highly sensitive issue in Pakistan. Critics argue that blasphemy laws are frequently misused to settle personal scores and that members of minority groups are often unfairly targeted.
    Since the 1990s, scores of Christians have been convicted for desecrating the Koran or for blasphemy.

    πηγή : BBC

  26. Τι σημασία έχει Αλί αλ Γιουνάνι αν αυτό έγινε πριν 4 χρόνια! Σημασία έχει ότι εκεί και όχι μόνον, διώκονται και θανατώνονται άνθρωποι για την Πίστη τους!!!!!!!!!
    Γίνεται αυτό στις Χριστιανικές χώρες;

Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s